polis eşlerine sokağa çıkma yasağı olmadı. tanıdığım iki polis eşi şehir dışına tatile gitti kendi araçları ve çocuklarıyla. bu izinleri nasıl ne rahatlıkla alıyorlar merak ediyorum. bu ülkede sokağa çıkma yasağı bile çifte standarta tabi ya ona yanıyorum.
Sık geçen başlıklar
23-24-25-26 mayıs 2020 sokağa çıkma yasağı kararı 4
ekşi'de gördevlet tarafından bilinçli olarak “soft” versiyonu uygulanan yasak. kolluk kuvvetlerinin tavırlarından belli. ortada polis yok !! herkes gibi ben de her dışarı baktığımda bir dünya araç ve yaya görüyorum. daha önceki yasaklarda görüş açımda olan sokakta sabit bir polis ekibi olurdu, ana caddeden sık sık polis geçerdi. bu sefer tek bir polis bile görmedim. konuştuğum arkadaşlarım da kendi yaşadıkları bölgelerde durumun aynı olduğunu söylüyor.
anladığım kadarıyla bu son sokağa çıkma yasağı, bundan sonra olmayacak. bayram olduğu için “sadece 15 şehir için yaparsak tepki görürüz, hepsine yapalım son bir kez, bayramdan sonra hayatı normale döndüreceğiz zaten” gibi düşünülmüş sanırım. “ uyan uyar uymayanların da çok üstüne gitmeyin” talimatı da gitmiş gibi görünüyor. diğer şehirleri bilemem ama antalya’da durum böyle.
anladığım kadarıyla bu son sokağa çıkma yasağı, bundan sonra olmayacak. bayram olduğu için “sadece 15 şehir için yaparsak tepki görürüz, hepsine yapalım son bir kez, bayramdan sonra hayatı normale döndüreceğiz zaten” gibi düşünülmüş sanırım. “ uyan uyar uymayanların da çok üstüne gitmeyin” talimatı da gitmiş gibi görünüyor. diğer şehirleri bilemem ama antalya’da durum böyle.
kardeş yasak demişsin ama bu nasıl yasak lan!? hesapta yasağın 2. günü herkes sokakta it gibi geziyor amk.
sokayım sizin yasağınıza.
syg.
sokayım sizin yasağınıza.
syg.
80 il + zonguldak olarak belirtilmesini beklemiştim.