herhangi hiyerarşi içermemesi nedeniyle bu hitabı kullanan, içinde bulunduğum insan tipidir.
ne denmesi gerekiyor? müdür, dayı, abi, genco, papi, gülüm, üstad, hafız, şefim, sadıç arasından neyi seçmem gerekiyor?
15.09.2023 · 39. sıra
brokoli102
13.09.2023 23:37