kahvaltıda yakalandığım deprem.
istifimi bozmadım; deprem nasılsa biterdi, önemli olan kahvaltıydı.
ölmek kötü, aç ölmek daha da kötü.
26.12.2017 · 14. sıra
hasirt to the blackboard
25.12.2017 08:21 ~ 08:24