"dur geçiyom sağa nereye gitcen bakalım amuga goduumun orosbu çocuğu" tepkisi verdiğim, beni geçtikten sonra hemen arkasına yanlayarak sellektörlediğim saf kahpe evladıdır, küfür etmeyen beni yaratıcı küfürlere sevkedendir. bok heriftir.
Sık geçen başlıklar
amaderyaiyiydi 12
ekşi profili(bkz: dünyanın en kısa fıkrası)
1 temmuz tarihli köşe yazısında satır aralarına sıkıştırdığı küçük tehditçik...
https://www.hurriyet.com.tr/…kindan-tanima-41554177
link vermek zorundayım ama mümkünse tıklayıp tık aldırmayın... ben size bi spoiler yaparım şuracıkta ;
ne demiş ufak adam ? z kuşağını anlatmış (anlattığını sanmış). küsüratlı sayı vereyim de salladığım anlaşılmasın raconuna da ufak bi gönderme yaparak bol küsüratlı rakamlar vermiş. katagorize etme çabalarına girmiş.. 7 milyon oy'a göz kırpmak için de hafiften bi eğlemiş.. ama en büyük bombayı en sona bırakmış..
bir abi tavsiyesiyle bitirmiş..
--- spoiler ---
bu da benden z kuşağı gençlere gelsin: gençler, şimdiden uyarayım dislike atan dislike’lanır.
--- spoiler ---
ben, bu ülkeyi felakete sürükleyen o meşhur söz "taraf olmayan bertaraf olur" dan farklı bir şey göremedim bu cümlede... anlayan varsa beri gelsin.
https://www.hurriyet.com.tr/…kindan-tanima-41554177
link vermek zorundayım ama mümkünse tıklayıp tık aldırmayın... ben size bi spoiler yaparım şuracıkta ;
ne demiş ufak adam ? z kuşağını anlatmış (anlattığını sanmış). küsüratlı sayı vereyim de salladığım anlaşılmasın raconuna da ufak bi gönderme yaparak bol küsüratlı rakamlar vermiş. katagorize etme çabalarına girmiş.. 7 milyon oy'a göz kırpmak için de hafiften bi eğlemiş.. ama en büyük bombayı en sona bırakmış..
bir abi tavsiyesiyle bitirmiş..
--- spoiler ---
bu da benden z kuşağı gençlere gelsin: gençler, şimdiden uyarayım dislike atan dislike’lanır.
--- spoiler ---
ben, bu ülkeyi felakete sürükleyen o meşhur söz "taraf olmayan bertaraf olur" dan farklı bir şey göremedim bu cümlede... anlayan varsa beri gelsin.
pardon ama, abdullah avcı'ya 36 milyon tl'yi kim verecek tazminat olarak da sergen'le yeni sözleşme imzalanacak ?
parayı yatırırsan topçun oynuyor zaten, 14. haftada 2.ydin amına koyayım çünkü çebi paraları yatirmiştı.
paralar gene yatamadı, takım gene oynamadı. bu, bu kadar basit.
gs'liyim ama şunu söylemeden geçemeyeceğim, fikret orman da ne yemiş be kardeşim.
parayı yatırırsan topçun oynuyor zaten, 14. haftada 2.ydin amına koyayım çünkü çebi paraları yatirmiştı.
paralar gene yatamadı, takım gene oynamadı. bu, bu kadar basit.
gs'liyim ama şunu söylemeden geçemeyeceğim, fikret orman da ne yemiş be kardeşim.
ayna tutuyoruz ağzına, buhar olmuşsa kafidir.
keşke oya'ya tecavüz etseydi , ya da boğazını kesip çukura atsaydı...
o zaman ceza yemezdi... hatta ölüsüne tecavüz de edebilirdi , nekrofiliyi işlemişler ooowwwww derdik.
o son traşı kıza yaptırmayacaktı , kaldıramadı tabi türk milleti bu kadarını.
o zaman ceza yemezdi... hatta ölüsüne tecavüz de edebilirdi , nekrofiliyi işlemişler ooowwwww derdik.
o son traşı kıza yaptırmayacaktı , kaldıramadı tabi türk milleti bu kadarını.
dunyada en hakiki mursit ilimdir cumlesini 90 sene once soyleyen bir lidere , saygi durusudur.
beklenendir.
beklenendir.
migros , kipa ve bilimum diğer market zincilerinin , zannedersem gerekli koşulları sağlayamadığı için , sahiplerinin ve arkasındakilerinin bilindiği iki ucuzluk marketine peşkeş çekilen kıyak ....
dün de zaten et ve süt kurumunun izmir ve istanbul'da hiç şubesinin olmadığı ortaya çıkmıştı. (evet , semtinizdeki et ve süt kurumu özel , aynı ercan kasap gibi. sadece adı et ve süt kurumu)
yerli otomobili de iki sene içinde bim ve a101'de görürüz bence.
(bkz: le kiyma)
(bkz: daghan antrikot)
link : https://www.timeturk.com/…de-satilacak/haber-767798
dün de zaten et ve süt kurumunun izmir ve istanbul'da hiç şubesinin olmadığı ortaya çıkmıştı. (evet , semtinizdeki et ve süt kurumu özel , aynı ercan kasap gibi. sadece adı et ve süt kurumu)
yerli otomobili de iki sene içinde bim ve a101'de görürüz bence.
(bkz: le kiyma)
(bkz: daghan antrikot)
link : https://www.timeturk.com/…de-satilacak/haber-767798
ne alakası var amına koyayım. çinliler japonlar da seksi degil ama seviyoruz...
bi düsün acaba niye.
bi düsün acaba niye.
linke bakmaya üşenenlere özet geçiyorum ;
rektörlüğü avrasya üniversitesiymiş eskiden (orası neresi lan ?!?!?!)
müdür olacağı lise de (caps lock acik) üsküdar tenzile erdoğan imam hatip lisesi .
attan inip eşşeğe de binmemiş sanki hep eşekteymiş bence.
rektörlüğü avrasya üniversitesiymiş eskiden (orası neresi lan ?!?!?!)
müdür olacağı lise de (caps lock acik) üsküdar tenzile erdoğan imam hatip lisesi .
attan inip eşşeğe de binmemiş sanki hep eşekteymiş bence.
en çok ;
ingmar bergman'ın karşısına geçip ,
al bak ;
biz de sevmek zamanı diye bir film yaptık senin persona'yı çektiğin zamanlarda ... böyle bir yüz akımız var bizim...
diyebilmek isterdim ya hep...
ingmar bergman'ın karşısına geçip ,
al bak ;
biz de sevmek zamanı diye bir film yaptık senin persona'yı çektiğin zamanlarda ... böyle bir yüz akımız var bizim...
diyebilmek isterdim ya hep...