1 temmuz tarihli köşe yazısında satır aralarına sıkıştırdığı küçük tehditçik...
https://www.hurriyet.com.tr/…kindan-tanima-41554177
link vermek zorundayım ama mümkünse tıklayıp tık aldırmayın... ben size bi spoiler yaparım şuracıkta ;
ne demiş ufak adam ? z kuşağını anlatmış (anlattığını sanmış). küsüratlı sayı vereyim de salladığım anlaşılmasın raconuna da ufak bi gönderme yaparak bol küsüratlı rakamlar vermiş. katagorize etme çabalarına girmiş.. 7 milyon oy'a göz kırpmak için de hafiften bi eğlemiş.. ama en büyük bombayı en sona bırakmış..
bir abi tavsiyesiyle bitirmiş..
--- spoiler ---
bu da benden z kuşağı gençlere gelsin: gençler, şimdiden uyarayım dislike atan dislike’lanır.
--- spoiler ---
ben, bu ülkeyi felakete sürükleyen o meşhur söz "taraf olmayan bertaraf olur" dan farklı bir şey göremedim bu cümlede... anlayan varsa beri gelsin.
02.07.2020 · 5. sıra
amaderyaiyiydi
01.07.2020 08:41