keşke oya'ya tecavüz etseydi , ya da boğazını kesip çukura atsaydı...
o zaman ceza yemezdi... hatta ölüsüne tecavüz de edebilirdi , nekrofiliyi işlemişler ooowwwww derdik.
o son traşı kıza yaptırmayacaktı , kaldıramadı tabi türk milleti bu kadarını.
23.01.2018 · 32. sıra
amaderyaiyiydi
22.01.2018 14:03 ~ 14:05