gece gece yarmış rehberdir. adamlar, paris’te bir ara sokakta girdiğim dondurmacı, bologna’da küçük parkın yanındaki dondurmacı falan yazmışlar. gerçekten harika mekanlar, bir kenara not edelim de yolumuz düşerse uğrarız.
(bkz: #111079408)
(bkz: #111080240)
Sık geçen başlıklar
sam stranger 10
ekşi profilihazırsak her gün 500 kere girilen entry konularını yazıyorum;
- virüs gençleri etkilemiyormuş.
- gençleri etkilemiyormuş diyen yavşakların anası babası yok herhalde.
- yurtdışından gelenler 2 hafta evde otursun.
- türk insanı temizlik konusunda iyidir, o yüzden bize bulaşmıyor.
ve kapanış. yarın aynı entryleri tekrar okumamak dileğiyle. sağlıklı günler.
- virüs gençleri etkilemiyormuş.
- gençleri etkilemiyormuş diyen yavşakların anası babası yok herhalde.
- yurtdışından gelenler 2 hafta evde otursun.
- türk insanı temizlik konusunda iyidir, o yüzden bize bulaşmıyor.
ve kapanış. yarın aynı entryleri tekrar okumamak dileğiyle. sağlıklı günler.
5k euro amsterdam. hayırlı forumlar.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
intel core i7 8700k - msi geforce gtx1080 - asus z370h - corsair 3000 mhz ddr4 2x8 - corsair obsidian 500d
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
intel core i7 8700k - msi geforce gtx1080 - asus z370h - corsair 3000 mhz ddr4 2x8 - corsair obsidian 500d
fıstıklı baklavaya hakaret niteliğindeki versus. cevizli baklava nedir lan?
tüylerimi ürperten olay. geçen hafta o yoldan geçtim, verilmiş sadakam varmış. kafama kar topu yiyebilirdim.
velev ki noel kutluyorum. sana giren çıkan ne ulan dalyarak?
en hafif tabirle orospu çocuğu bir çomardır.
yerli ve daha sağlıklı bir ürünümüz olan peripella varken hala bunu tercih edenlere bir kez daha üzülmeme yol açan hadise.
sonuna kadar haklı polistir. bir tane çok afedersiniz amına koduğum evlenme teklifi edecek diye trafiği felç etmenin manası yoktur. cırtlak sesli mavili ablamız da 5-10 dakika trafik durdu ne olacak yani gibisinden bir şeyler söylüyor, öncelikle kendisine akıl fikir diliyorum, trafik durunca ne olacağını idrak edebilmesi için bir sevdiğinin ambulansla hastane yoluna düşmesi ve trafiğin durması neticesinde yolda can vermesi gerekiyor sanırım.