Sık geçen başlıklar

sekülerlerin muhafazakarlara olan anlamsız kini 4

ekşi'de gör
kimsenin muhafazakara tepkisi yok. tepki cehalete.
adam deve sidiği içip muhafazakarım diyor, millet inmeden metroya binmeye çalışıyor beni hor görüyorlar diyor, hastaneye sıçan kadına yapılır mı diyorsun başım kapalı diye bana saldırıyorlar diyor.
inancınızı cehaletinize kalkan etmeyin
muhafazakarların çoğu şizofren normal bir kafa görmedim ben.
haddi olmayan şeylere karışmaya bayılırlar.
ancak tarih bilmeyen cahillerin anlamsız olarak nitelendirebilecekleri kindir. zira muhafazakarlık/tutuculuk, tarih boyunca insanlığın, aydınlanmanın ve ilerlemenin amansız düşmanı olmuştur. insan savunduğu değerlerlere düşman olan bir olguya zaten doğal olarak düşmandır.

bir alıntı ile anlatmak gerekirse:

“günümüz medeniyeti ve inkılaplar, geriliğin amansız düşmanıdırlar.

bunlara uymayan milletlerin sonu mutlaka zarardır, yokluktur.”
muhafazakarların her alanda her zaman zorbalık yapmalarından olmasın sayın aktroll?