yapacaklar.
uzun uzun bir yazı hazırlamıştım bunun için. işin özü şu ki adım adım da hazırlığını yaptılar.
adaları silahlandırdılar, amerika'yı çağırdılar.
donanmamızdaki kaliteli subayların attırdılar.
hatta amiralleri yargılattılar.
f 35'ten çıktık, onlar aldılar.
kozmik oda verilerini aldılar.
donanmada alttan gelen kaliteli subay astsubay yok.
veeee hayvan gibi bir ekonomik kriz geliyor.
yani 30 yıldır olmayan koşullara bugün sahipler.
dün kardak'a çıktıklarında ali türkşen gibi subaylar cebinden verip zodyak botlarına yakıt alıp operasyonu tamamlıyordu. ne oldu o subaylara? vatan haini, terör örgütü üyesi diye hapislerde çürütmeye kalktılar.
şimdi kim o kahramanlığı yapar aq?
özetle beklediğim bir olaydı zaten. ancak ben seçim sonrasındaki buhranlı günlerde olur diye düşünüyordum. hemen seçim öncesi de güzel zamanlama olabilir onlar için belki de
27.12.2022 · 44. sıra
matematikkocu
26.12.2022 13:55