(bkz: gerçek kızın zannettim panik oldum amk)
geçmiş olsun ama evcil hayvanım desen daha makul olurmuş sanki ?
Sık geçen başlıklar
fiberoptikkablosunatakilanadam 18
ekşi profilio kadar donanımlıydı ki ruslar sarıkamış'a giden asker için kıyafet, ayakkabı taşıyan gemiyi batırmasına rağmen askerleri yazlıklarla sarıkamış'a göndermiş ve insanların hiç olmasını sağlamıştır. bu donanımlı insanın kararlarıyla 10 binlerce şehit ( 90 bin resmi kayıtla) olmuştur.
https://www.youtube.com/watch?v=gttd6bsj-dq
https://www.youtube.com/watch?v=gttd6bsj-dq
chp'nin içerisindeki dinozor tayfanın içinde güneş gibi parlıyordu. chp kadar anlamsız işlerin döndüğü bir parti daha olamaz. hala fikri sağlar partide mesela. ulan biz el kadar çocukken de o adam var baykal vardı. aferin cehape böyle saçmala.
muhteşem oyunculuklar var bu dizide hangi birini sayayım. en sevdiğim aktör halit ergenç'i bile onur saylak bazen geride bırakabiliyor. kendisini ben bu dizide keşfettim meğer çok büyük oyuncuymuş.
--- spoiler ---
yemek masası sahnesinde azize sizin eşinizmiş benim baldıza çok iyi bakıyor dedikten sonra miralayın masadan kalkışı ve eski karısıydı demesi resmen koltuktan düşürttü . yaşa onur saylak, ehe.
--- spoiler ---
halit ergenç, onur saylak, hakan salınmış, fatih artman, serhat tutumluer ve yeni bomba pargalı ibo... resmen yıldızlar geçidi bu dizi.
--- spoiler ---
yemek masası sahnesinde azize sizin eşinizmiş benim baldıza çok iyi bakıyor dedikten sonra miralayın masadan kalkışı ve eski karısıydı demesi resmen koltuktan düşürttü . yaşa onur saylak, ehe.
--- spoiler ---
halit ergenç, onur saylak, hakan salınmış, fatih artman, serhat tutumluer ve yeni bomba pargalı ibo... resmen yıldızlar geçidi bu dizi.
taraftarı şımarıktır zira taraftarı çok başarı tatmıştır.
prekazi, hagi, sneijder, taffarel, popescu, kewell, drogba, melo görmüştür. başka takımların efsaneleri ( rahmetli selçuk yula, sergen yalçın) bu takımda yedekte oturmuştur.
bazı mallar 14 sene şampiyon olmadıkları zaman ulan bu adamlar madem şikeci bu kadar sene nasıl şampiyon olamamışlar gibi basit bir soruyu kendilerine sormamıştır. ankaragücü'ne gelen gidenin 5-6 attığı sene 8 attığı için şikeci geyikleri döndürenler at şikesi yapıp utanmaz utanmaz ortada gezmektedir. mehmet ağar geyiği, fetö geyiği çekenlerin o senelerde avrupa'da galatasaray'ın nasıl büyük bir takım olduğunu görmemeleri de ayrı bir mallıktır. 4 sene sikip attık 6 olacaktı o da ersun yanal'ın satışına geldiğimiz için olmamıştı bu da bir dipnot.
2013 yılındaki schalke, juventus maçları ve 2 sene üst üste şampiyonlar ligi'nde gruplardan çıkan bu takım son senesinde yasin salağının boş kaleye benfica'ya atamadığı gol yüzünden gruplardan üst üste üçüncü kez çıkamamıştır. 3 temmuz süreci galatasaray'a yaradı derken galatasaray yine avrupa'yı sikip atıyordu anlayacağın. real madrid maçında gs is getting closer and closer'ı ayrıca hatırlatmak isterim. 3 temmuz sürecinde fener'i yarışta tutmak için yapılan puanları yarıya bölme geyiğini de hala unutmadık, playoff oynatmak türk futbol tarihinin en büyük rezilliklerinden biriydi sonra mı ne oldu, gittik kadıköy'de kupa aldık amk.
beşiktaş denilen 3. büyük ise 20. şampiyonluğumuzu aldığımız yıl bizi sahasında yense şampiyon olacakken babayı almıştı . şimdi bakıyorum 2 yıldır derbi kazanamıyor galatasaray diyorlar. acır, acıtır böyle şeyler anlıyorum ama ne fener'in ne beşiktaş'ın gücü yetmez tarihi değiştirmeye. şampiyon olabilirsin lig'de iyi top oynayabilirsin ama yukarı yazdığım gibi hiçbir zaman tarihin olmayacak zira karşına oly bile çıktığında %50 diyorsun halbuki biz avrupa'yı domine ederken juventus'u eleriz diyorduk yavrum.
kıssadan hisse galatasaray türkiye'nin en büyük markasıdır. son sözüm dursun'a, dursun seni sattıkların, yaptıklarınla galatasaray kulübün gelmiş geçmiş en kötü başkanı olarak hatırlayacak. yazıklar olsun. utanıyorum senden.
prekazi, hagi, sneijder, taffarel, popescu, kewell, drogba, melo görmüştür. başka takımların efsaneleri ( rahmetli selçuk yula, sergen yalçın) bu takımda yedekte oturmuştur.
bazı mallar 14 sene şampiyon olmadıkları zaman ulan bu adamlar madem şikeci bu kadar sene nasıl şampiyon olamamışlar gibi basit bir soruyu kendilerine sormamıştır. ankaragücü'ne gelen gidenin 5-6 attığı sene 8 attığı için şikeci geyikleri döndürenler at şikesi yapıp utanmaz utanmaz ortada gezmektedir. mehmet ağar geyiği, fetö geyiği çekenlerin o senelerde avrupa'da galatasaray'ın nasıl büyük bir takım olduğunu görmemeleri de ayrı bir mallıktır. 4 sene sikip attık 6 olacaktı o da ersun yanal'ın satışına geldiğimiz için olmamıştı bu da bir dipnot.
2013 yılındaki schalke, juventus maçları ve 2 sene üst üste şampiyonlar ligi'nde gruplardan çıkan bu takım son senesinde yasin salağının boş kaleye benfica'ya atamadığı gol yüzünden gruplardan üst üste üçüncü kez çıkamamıştır. 3 temmuz süreci galatasaray'a yaradı derken galatasaray yine avrupa'yı sikip atıyordu anlayacağın. real madrid maçında gs is getting closer and closer'ı ayrıca hatırlatmak isterim. 3 temmuz sürecinde fener'i yarışta tutmak için yapılan puanları yarıya bölme geyiğini de hala unutmadık, playoff oynatmak türk futbol tarihinin en büyük rezilliklerinden biriydi sonra mı ne oldu, gittik kadıköy'de kupa aldık amk.
beşiktaş denilen 3. büyük ise 20. şampiyonluğumuzu aldığımız yıl bizi sahasında yense şampiyon olacakken babayı almıştı . şimdi bakıyorum 2 yıldır derbi kazanamıyor galatasaray diyorlar. acır, acıtır böyle şeyler anlıyorum ama ne fener'in ne beşiktaş'ın gücü yetmez tarihi değiştirmeye. şampiyon olabilirsin lig'de iyi top oynayabilirsin ama yukarı yazdığım gibi hiçbir zaman tarihin olmayacak zira karşına oly bile çıktığında %50 diyorsun halbuki biz avrupa'yı domine ederken juventus'u eleriz diyorduk yavrum.
kıssadan hisse galatasaray türkiye'nin en büyük markasıdır. son sözüm dursun'a, dursun seni sattıkların, yaptıklarınla galatasaray kulübün gelmiş geçmiş en kötü başkanı olarak hatırlayacak. yazıklar olsun. utanıyorum senden.
ben kova burcuyum eşim boğa burcu.
3. dünya savaşı bizim evden çıkıp tüm dünyaya yayılacak.
3. dünya savaşı bizim evden çıkıp tüm dünyaya yayılacak.
ederi 10 milyon euro ama oğuzhan'ı 30 milyon euro'dan aşağı bırakma fiko başkan.
tiner en sevdiğimiz gıda maddesi. soluyoruz böyle ıhmmmmm çok güzeldir tiner.
tiner en sevdiğimiz gıda maddesi. soluyoruz böyle ıhmmmmm çok güzeldir tiner.
ikisine yabancı olarak gittiğinizde tokatlanacağınız versustur.
barça --- 40-50 milyon euro
atletico madrid --- 15-16 milyon euro
yavrum, kuzum siz delirdiniz mi ? kim verir lan top ezen adama o paraları.
atletico madrid --- 15-16 milyon euro
yavrum, kuzum siz delirdiniz mi ? kim verir lan top ezen adama o paraları.
diren türk polisi, askeri ve masum yerel halk. ilerde elbet bu soysuzluklari tarih yazacak.
melo'yu eşlik ettin aldın üçün birini , şimdi de şıno'ya mı halleniyorsunuz amk. şu an için muslera ile birlikte takımın gençlerbirliği'nden daha vasat olmamasının 2 sebebinden biri.
chp'nin oyunu %17'lere düşürecek bir başka ulusalcı. gitsin anadolu partisi'ne.
(bkz: sen kimsin amın oğlu)
(bkz: boş bakkal taşak tartar)