bir galatasaray efsanesi olmustu artik. armayi, takimi, formayi sahiplenisi 40 senelik galatasarayli gibiydi. takimin kaptanlarindan biriydi artik. hicbir zaman soylenmeden, formayi cikarmak gibi terbiyesizlikler yapmadan, elinden geldigince mucadele etti. karsiliginda da sozlesmesi fesh edildi. ona yapilan onur kiriciydi. hem ona, hem onu asil kaptanimiz olarak goren milyonlarca gs taraftarina.
wesley sneijder'den "kurtuldugunu" dusunen taraftarlar iyi galatasaraylilar degildir benim gozumde. efsanemize yapilan saygisizligi takim bir iki mac iyi oynayinca unutan da zaten dursun ozbek'in koyunlarindan baska bir sey degildir.
21.08.2017 · 48. sıra
thinking green
20.08.2017 12:42 ~ 12:42