almanya'yı yenmesi kolay mı?
sizin bu kadar kuyruk acınız varsa, bok mu var da izliyorsunuz maçı?
türkiye'yi temsil eden bir takıma, ''balon'' yazmış, cahil insan. amannn sana ne anlatacağım.
tebrikler kızlar. harikasınız. iyi ki varsınız. çok mutlu ediyorsunuz bizi.
ha bu ara. (bkz: boş yapma abdülhamid) hadi naşşşş...
Sık geçen başlıklar
paluka 9
ekşi profilibirinin daha dikkatinden kaçmamış.
emel müftüoğlu'nun korkuyorum klibi ile aynı. orada iki kadın vardı, burada iki erkek.
iki klip arasında tam 28 sene var.
çok güzel olmuş, baya beğendim.
cesur olmakla alakası yok ayrıca. siz kimsiniz ki, adam sizden çekinsin ya da korksun. kendinizi bu kadar önemsemeyin yahu.
emel müftüoğlu'nun korkuyorum klibi ile aynı. orada iki kadın vardı, burada iki erkek.
iki klip arasında tam 28 sene var.
çok güzel olmuş, baya beğendim.
cesur olmakla alakası yok ayrıca. siz kimsiniz ki, adam sizden çekinsin ya da korksun. kendinizi bu kadar önemsemeyin yahu.
gece gece beni mahvetti, bu durum.
içim sıkıştı.
aileye ulaşabileceğimiz bir numara var mı? ya da bir hesap numarası?
onaylı olması şart değil. sıçmışım valilik onayına. varsa ya buraya yazın, ya mesaj atın, lütfen.
içim sıkıştı.
aileye ulaşabileceğimiz bir numara var mı? ya da bir hesap numarası?
onaylı olması şart değil. sıçmışım valilik onayına. varsa ya buraya yazın, ya mesaj atın, lütfen.
bundan 8 sene önce anne ve babamın evine taşındım. başka şehirlerde çalışıyordum. bir gün attı kafam pılımı pırtımı toplayıp aile evine döndüm.
işsizim tabi. yaşadığım şehirde iş bulamadım. buhran geçiriyorum ama boş boş oturmuyorum. öyle teknolojiden pek anlayan biri değilim. dedim ki ne yapabilirim. araştırdım, araştırdım, çabaladım. muhteşem bir iş kapısı açtım kendime.
bana hiç kötü davranmadılar. kavgalarımız değil tartışmalarımız oldu. ama biliyorum ki, hayatımın en önemli iki insanı onlar. o buhran geçirdiğim zamanlarda onlar bana hep destek oldular. işsizliğimi asla hissettirmediler, üzülmeme üzüldüler.
şimdi ise onlara kazancımla krallar gibi destek oluyorum. haa işsiz de kalsaydım, onlar yine mükemmellikleriyle beni sarıp sarmalarlardı, orası ayrı.
her doğurana anne denmez. annelik yapabilene denir. doğal olarak annelik ve babalık yapanları başınızın üstünde taşımalısınız.
ayrıca bakmak nedir? aynı sofraya oturmak, ilaçlarını almak, istediklerini yerine getirmek, biz evlatlar için mutluluk kaynağı olmalı. bakmak değil de, destek olmak diyelim. yanlarında olmak.
anniş ve babişlerinizi sevin.
işsizim tabi. yaşadığım şehirde iş bulamadım. buhran geçiriyorum ama boş boş oturmuyorum. öyle teknolojiden pek anlayan biri değilim. dedim ki ne yapabilirim. araştırdım, araştırdım, çabaladım. muhteşem bir iş kapısı açtım kendime.
bana hiç kötü davranmadılar. kavgalarımız değil tartışmalarımız oldu. ama biliyorum ki, hayatımın en önemli iki insanı onlar. o buhran geçirdiğim zamanlarda onlar bana hep destek oldular. işsizliğimi asla hissettirmediler, üzülmeme üzüldüler.
şimdi ise onlara kazancımla krallar gibi destek oluyorum. haa işsiz de kalsaydım, onlar yine mükemmellikleriyle beni sarıp sarmalarlardı, orası ayrı.
her doğurana anne denmez. annelik yapabilene denir. doğal olarak annelik ve babalık yapanları başınızın üstünde taşımalısınız.
ayrıca bakmak nedir? aynı sofraya oturmak, ilaçlarını almak, istediklerini yerine getirmek, biz evlatlar için mutluluk kaynağı olmalı. bakmak değil de, destek olmak diyelim. yanlarında olmak.
anniş ve babişlerinizi sevin.
benim dedem 108 yaşında öldü. ( baba tarafı )
babamın bütün kardeşleri sağ. enteresan bir genleri var, at geni mi nedir anlamadım. kimse hasta olmuyor. kimse ölmüyor.
hesaplamalarıma göre 72 sene sonra 104 oluyorum. eğer dedeme çekersem, bu yazdığımı editleyeceğim.
torunlarınız okur :)))
babamın bütün kardeşleri sağ. enteresan bir genleri var, at geni mi nedir anlamadım. kimse hasta olmuyor. kimse ölmüyor.
hesaplamalarıma göre 72 sene sonra 104 oluyorum. eğer dedeme çekersem, bu yazdığımı editleyeceğim.
torunlarınız okur :)))
her gün ekşi sözlükte,
kadınlar şöyle, kadınların asıl amacı, kadınların orospuluğu .... vs... diye başlık açan, başlığa destek yorumu atan hepiniz,
''''''''''''''''''' şerefsizsiniz '''''''''''''''''''''
siz zannediyor musunuz ki , özgecan'ı katleden şerefsizler gibi değilsiniz.
siz onlardan daha betersiniz !!!
kadınlar şöyle, kadınların asıl amacı, kadınların orospuluğu .... vs... diye başlık açan, başlığa destek yorumu atan hepiniz,
''''''''''''''''''' şerefsizsiniz '''''''''''''''''''''
siz zannediyor musunuz ki , özgecan'ı katleden şerefsizler gibi değilsiniz.
siz onlardan daha betersiniz !!!
eda pera küçük kim ? niye tanımalıyız bu insanı ? tanıyormuşuz gibi başlık açmıyor musunuz cidden şaşırıyorum.
benim için bu '' bir kadının , ayrıldığı sevgilisinden '' dayak yemesidir.
neyse sadede gelirsek , umarım o dallama cezasını çeker. bıktım her gün aynı şeyleri duymaktan. ne boktan erkekler var bu ülkede yahu.
benim için bu '' bir kadının , ayrıldığı sevgilisinden '' dayak yemesidir.
neyse sadede gelirsek , umarım o dallama cezasını çeker. bıktım her gün aynı şeyleri duymaktan. ne boktan erkekler var bu ülkede yahu.
bir kadın olarak her geçen gün hemcinslerimden soğuyorum...
bu gerizekalı primatın , ilk olayı değil bu belli. önceden de bu tarz kavgalara girişmiştir. yapı meselesi çünkü, asla değişmez.
e be kadın, senin bu pisliğin yanında ne işin var. haydi bir anlat bize. bu olayda, bu şekilde sinirlenen ve direkt kavga arayan bir primatla neden berabersin ?
( sevgilinse eğer.) bir gün aynı kavgayı seninle de edecek emin ol.dediğim gibi huy değişmez.
eğer sadece arkadaşınsa o daha fena. böyle bir dingille arkadaş olmak için çok mu uğraştın ?
yazık yahu. kadınlar neden bu tarz primatlara arkadaş, sevgili der ki...
bu gerizekalı primatın , ilk olayı değil bu belli. önceden de bu tarz kavgalara girişmiştir. yapı meselesi çünkü, asla değişmez.
e be kadın, senin bu pisliğin yanında ne işin var. haydi bir anlat bize. bu olayda, bu şekilde sinirlenen ve direkt kavga arayan bir primatla neden berabersin ?
( sevgilinse eğer.) bir gün aynı kavgayı seninle de edecek emin ol.dediğim gibi huy değişmez.
eğer sadece arkadaşınsa o daha fena. böyle bir dingille arkadaş olmak için çok mu uğraştın ?
yazık yahu. kadınlar neden bu tarz primatlara arkadaş, sevgili der ki...
açılın, amazon kabile reisi paluka yazıyorrrrrr.......
nokia 3210 ... 2 yıl
nokia 3310 ... 2 yıl
nokia 6600 ... 3 yıl
nokia 7070 ... 9 yıl ( veee hala )
nokia 3210 ... 2 yıl
nokia 3310 ... 2 yıl
nokia 6600 ... 3 yıl
nokia 7070 ... 9 yıl ( veee hala )