almanya'yı yenmesi kolay mı?
sizin bu kadar kuyruk acınız varsa, bok mu var da izliyorsunuz maçı?
türkiye'yi temsil eden bir takıma, ''balon'' yazmış, cahil insan. amannn sana ne anlatacağım.
tebrikler kızlar. harikasınız. iyi ki varsınız. çok mutlu ediyorsunuz bizi.
ha bu ara. (bkz: boş yapma abdülhamid) hadi naşşşş...
31.05.2024 · 20. sıra
paluka
30.05.2024 00:17