gece gece beni mahvetti, bu durum.
içim sıkıştı.
aileye ulaşabileceğimiz bir numara var mı? ya da bir hesap numarası?
onaylı olması şart değil. sıçmışım valilik onayına. varsa ya buraya yazın, ya mesaj atın, lütfen.
04.11.2019 · 30. sıra
paluka
03.11.2019 00:01