bir kadın olarak her geçen gün hemcinslerimden soğuyorum...
bu gerizekalı primatın , ilk olayı değil bu belli. önceden de bu tarz kavgalara girişmiştir. yapı meselesi çünkü, asla değişmez.
e be kadın, senin bu pisliğin yanında ne işin var. haydi bir anlat bize. bu olayda, bu şekilde sinirlenen ve direkt kavga arayan bir primatla neden berabersin ?
( sevgilinse eğer.) bir gün aynı kavgayı seninle de edecek emin ol.dediğim gibi huy değişmez.
eğer sadece arkadaşınsa o daha fena. böyle bir dingille arkadaş olmak için çok mu uğraştın ?
yazık yahu. kadınlar neden bu tarz primatlara arkadaş, sevgili der ki...
06.12.2017 · 24. sıra
paluka
05.12.2017 00:42