askerde asker arkadaşına yumruk atsan götünü sikerler.
söyleyeceklerim bu kadar, evet.
Sık geçen başlıklar
taluyka 20
ekşi profiligeçim sıkıntısı.
her şey çok pahalı, evet.
her şey çok pahalı, evet.
aferin yavaş yavaş öğrenecek ve kabulleneceksiniz.
önce ingiliz ajanıydı diyeceksiniz, sonra osmanlı olmasaydı olmazdı diyeceksiniz ve en sonunda da onun kabiliyetlerini ve büyüklüğünü kabul edip "ata" kabul edeceksiniz.
ardından da geçmişe dönüp ne mal bir insanmışım beynimi sikeyim diye hayıflanırken hakikate maruz kalmanın mutluluğu içerisinde hayatınıza devam edeceksiniz.
önce ingiliz ajanıydı diyeceksiniz, sonra osmanlı olmasaydı olmazdı diyeceksiniz ve en sonunda da onun kabiliyetlerini ve büyüklüğünü kabul edip "ata" kabul edeceksiniz.
ardından da geçmişe dönüp ne mal bir insanmışım beynimi sikeyim diye hayıflanırken hakikate maruz kalmanın mutluluğu içerisinde hayatınıza devam edeceksiniz.
"senin de götün çok güzel" komplimanı ile karşılık verilmesi gereken cümle.
hani sen süleyman soylu'nun cevaplarından hiçbir şey anlamadın ya işte onların normali o anlamama hâli. yeterince açıklayıcı olduğumu düşünüyorum.
arkaya son bir kez bakılır ve nöbet tutan arkadaşlara kolaylıklar ve hayırlı tezkereler dilenir. bir daha da geriye bakılmaz.
ben özel izinle gece 2'de çıkmıştım. 1-3 nöbetindeki askerin ruh halini düşünemiyorum.
ben özel izinle gece 2'de çıkmıştım. 1-3 nöbetindeki askerin ruh halini düşünemiyorum.
gerçek kesiti severek ve beğenerek izliyordum.
niye mi verdi 5 milyonu ?
adamlar resmen fantezi yapmışlar.
olacak şey değil.
vay anasını arkadaş. tapınak şövalyeleri gerçek olabilir. aklımda deli sorular.
olacak şey değil.
vay anasını arkadaş. tapınak şövalyeleri gerçek olabilir. aklımda deli sorular.
hökümet.
laf aramızda cinsel organa dahi gerek duymadan sağlam siker.
laf aramızda cinsel organa dahi gerek duymadan sağlam siker.
türk lirası bereketsiz diyenlere kapak gibi girsin.
bakın 1 kilo domates bir sürü lira yapıyor.
demek ki neymiş saksıda domates yetiştirecekmişiz.
kılışdarcılar kesin bundan da rahatsız olur, evet.
bakın 1 kilo domates bir sürü lira yapıyor.
demek ki neymiş saksıda domates yetiştirecekmişiz.
kılışdarcılar kesin bundan da rahatsız olur, evet.
katıldığım tespit.
artık yaşlandım. eskiden bir bakışımla "ıslandım" temalı nazarları üstüme çekerdim.
şimdi hanım ablalar hem fazla nazlı hem de iş bilmiyorlar.
yahu zaten romatizma almış başını gitmiş, bir de o kadar nazdan niyazdan sonra gel de dizlerinin üstünde git-gel yap.
beraber soba karşısında çay demleyip kestane patlatacağım hanımlar eklesin.
benden bu kadar artık kızlar ! eserinizle övünebilirsiniz, yazıklar olsun size be !
hehheh.
artık yaşlandım. eskiden bir bakışımla "ıslandım" temalı nazarları üstüme çekerdim.
şimdi hanım ablalar hem fazla nazlı hem de iş bilmiyorlar.
yahu zaten romatizma almış başını gitmiş, bir de o kadar nazdan niyazdan sonra gel de dizlerinin üstünde git-gel yap.
beraber soba karşısında çay demleyip kestane patlatacağım hanımlar eklesin.
benden bu kadar artık kızlar ! eserinizle övünebilirsiniz, yazıklar olsun size be !
hehheh.
bir ifade.
"ilk üş gün ben de tamam dedim"
"ilk üş gün ben de tamam dedim"
hâlâ erkeklerin memeye göte bakarak salt karar verdiklerine inananlar var.
ablacım şimdi sen ebleh isen ee biraz da mal isen, sorun çözmede değil de sorun çıkarmada master yapmış isen, muhabbetinde mala bağlıyor isen ve güzelim diye kendini hiç geliştirmemişsen reddedilirsin. adama sorun çıkarmaktan başka hiçbir işe yaramazsın çünkü. kabul edilsen bile birkaç gün sonra siktir edilirsin. dünya artık eski dünya değil. gerçi eskiden de çok matah kabul edilmezdi böylesi.
tek gecelik şeysiler ve abazan ruhlar ayrı tutuldu, evet.
ablacım şimdi sen ebleh isen ee biraz da mal isen, sorun çözmede değil de sorun çıkarmada master yapmış isen, muhabbetinde mala bağlıyor isen ve güzelim diye kendini hiç geliştirmemişsen reddedilirsin. adama sorun çıkarmaktan başka hiçbir işe yaramazsın çünkü. kabul edilsen bile birkaç gün sonra siktir edilirsin. dünya artık eski dünya değil. gerçi eskiden de çok matah kabul edilmezdi böylesi.
tek gecelik şeysiler ve abazan ruhlar ayrı tutuldu, evet.
dünyada da 6 katını kazanırlar.
iyi para...
senelerce bu espri için bekledim, dalga geçeni sikerim, keh keh.
iyi para...
senelerce bu espri için bekledim, dalga geçeni sikerim, keh keh.
yalan yok bu başlık ne zaman hortlasa bakıyorum ben buraya. lakin hep aynı kişiler. arkadaşlar düşmüyorsa farklı metodlar deneyin. sanal bir arkadaş arama isteğinizi kesinlikle yadırgamıyorum zira keşke benim de olsa, keh keh. fakat/lakin/ama insan bıkar yahu aynı kelimelerle dertleşme(!) çabasına girmeye.
neyse rastgele. sadece söylemek istedim.
neyse rastgele. sadece söylemek istedim.
"abla çok mu güzel yoksa yokluğun ayak sesleri mi bunlar" kızı.
"bir kıza bak bir de yanındaki öküze!" cümlesindeki öküz olmak istiyorum !