kocaeli tek bir kelimedir. y kaynastirma harfi kullanilir. siradan isim tamlamalari ile karistirmayalim rica ederim.
edit: dunya kadar yazilmis, ustten ustten karsi cikanlar olmus. ya ben ne diye gelip dayanaksiz atip tutayim.
buyrun tdk.
görsel
Sık geçen başlıklar
tamam 11
ekşi profilisakatliklar icin uzmana filan gerek yok. zemini goruyoruz. sen pjanic getirip bu zeminde oynatamazsin. yarin pjanic de sakatlanip 3 ay beklerse mis gibi transferin icine etmis olursun. takimin 500 milyon eur borcu var ama su zemine harcanacak 500 bin fazla geliyor. iste bu turk mantalitesidir. ferrari'ye lpg taktirmaktir bu bir nevi.
edit: al gitti pjanic. aferin amk cok iyi oldu. ajax 10 tane atar.
edit: al gitti pjanic. aferin amk cok iyi oldu. ajax 10 tane atar.
aferin kerem, aynen boyle.
burnu kirilmis gibi yatti, rakibin atagini pic etti. sonra da kalkti kenara bile gelmeden oyuna devam etti. aferin genc yetenek boyle devam. formanin hakkini ver.
burnu kirilmis gibi yatti, rakibin atagini pic etti. sonra da kalkti kenara bile gelmeden oyuna devam etti. aferin genc yetenek boyle devam. formanin hakkini ver.
adanın mülkiyetini alıp üzerine istediği yapıyı kurabiliyor olmasi bir tek bana mı tuhaf geliyor? bizler tarım arazilerinin köşesine iki odalı bir barınak koymaktan imtina ediyorken (kaldı ki yasak), başlı başına bir doğa güzelliği olan az sayıdaki adalarimizdan birinin bir kişiye kayıtsız teslim edilmesi çok garip değil mi?
elinizi duvarda gezdirin. pütürlüyse fakirsiniz.
iphone 3gs'imi 2009'da aldim, 2014'e kadar kullandim. 2014'te iphone 5s aldim, 2019'a kadar kullandim, simdi de sirket telefonumun yaninda ikinci telefonum. hala kullaniyorum.
bir sonraki telefonuma muhtemelen 4-5 bin tl odemem gerekecegi icin onu da bir 15 yil kadar kullanmayi planliyorum. mumkun.
not: 2009'da alip 2014'e kadar kullandigim iphone 3gs'i uzerine birkac sene de babam kullandi. sonra bazi uygulamalar guncellenemedigi icin birakmak zorunda kaldi. bu yaklasik 8-9 senelik kullanimda pil hic degismedi. telefon hala calisir durumda.
bir sonraki telefonuma muhtemelen 4-5 bin tl odemem gerekecegi icin onu da bir 15 yil kadar kullanmayi planliyorum. mumkun.
not: 2009'da alip 2014'e kadar kullandigim iphone 3gs'i uzerine birkac sene de babam kullandi. sonra bazi uygulamalar guncellenemedigi icin birakmak zorunda kaldi. bu yaklasik 8-9 senelik kullanimda pil hic degismedi. telefon hala calisir durumda.
sadece insanlarin aleyhinde duzenlemeler konusuluyor. peki ya mevcut durumun magdur ettigi insanlar ne olacak.
ornegin sahsim, turkiye'den ayrildim. elimde ucuz yollu bir telefon var. iki seneye yakin suredir kullaniyorum. diyelim ki yakinda donmeye karar verdim. ne yapmam gerekiyor elimdeki telefonu? telefonun sifiri 1500 tl ya eder ya etmez. kullanilmisini hic konusmuyorum bile. ben simdi turkiye'ye gelirken elimdeki iki senelik telefonu cope atmazsam kayit icin bilmem kac bin lira odemem gerekecek. diger ihtimal ise telefonu cope atip turkiye'den yeni telefon almak. e peki ben bunu istemiyorsam ne olacak. mecbur muyum ben elimde telefon varken yenisini almaya?
yurtdisinda oturumu olanlara iki senede bir telefon olmak kaydiyla ucretsiz ya da makul ucretli bir kayit opsiyonu getirilmeli diye dusunuyorum. benimkisi vergi kacirmak su bu degil, bin lira etmeyen telefona iki bin lira kayit parasi odemek istemiyorum ki bu talebimi sacma bulan varsa da onun ben kafasina sicayim afedersiniz.
ornegin sahsim, turkiye'den ayrildim. elimde ucuz yollu bir telefon var. iki seneye yakin suredir kullaniyorum. diyelim ki yakinda donmeye karar verdim. ne yapmam gerekiyor elimdeki telefonu? telefonun sifiri 1500 tl ya eder ya etmez. kullanilmisini hic konusmuyorum bile. ben simdi turkiye'ye gelirken elimdeki iki senelik telefonu cope atmazsam kayit icin bilmem kac bin lira odemem gerekecek. diger ihtimal ise telefonu cope atip turkiye'den yeni telefon almak. e peki ben bunu istemiyorsam ne olacak. mecbur muyum ben elimde telefon varken yenisini almaya?
yurtdisinda oturumu olanlara iki senede bir telefon olmak kaydiyla ucretsiz ya da makul ucretli bir kayit opsiyonu getirilmeli diye dusunuyorum. benimkisi vergi kacirmak su bu degil, bin lira etmeyen telefona iki bin lira kayit parasi odemek istemiyorum ki bu talebimi sacma bulan varsa da onun ben kafasina sicayim afedersiniz.
"beni bekleme anne, ben topraga söz verdim."
mekan: kutahya er egitim tugayi.
gorev: muhtemelen henuz usta birligine gitmemis bir acemi hava piyade er. ölüm riski sifira yakin.
"bugun de olmedim anne."
mekan: malatya 7. ana jet üssü.
görev: muhtemelen cayci. kaynar suyu dikkatli kullanirsa ölüm riski yok.
mekan: kutahya er egitim tugayi.
gorev: muhtemelen henuz usta birligine gitmemis bir acemi hava piyade er. ölüm riski sifira yakin.
"bugun de olmedim anne."
mekan: malatya 7. ana jet üssü.
görev: muhtemelen cayci. kaynar suyu dikkatli kullanirsa ölüm riski yok.
fenerlilerin haftalardir itiraz etmedikleri detay kalmadi futbolda. animasyonlar, karsilastirmali gorseller... ama 17 hafta sonra ilk kez hakem konusan besiktas icin aglamak temali espriler yapiyorlar. ne seviyesiz, ne ucuz insanlar. insan kendini biraz bilir ve ona gore konusur.
umarim olen olmaz.
tum turkiye'de uygulanmali. egitim her zaman cocukluktan baslamak zorunda degil. dogru cezalar da gayet guzel egitir.
tum turkiye'de uygulanmali. egitim her zaman cocukluktan baslamak zorunda degil. dogru cezalar da gayet guzel egitir.
maci besiktas'a verdi diyenler en adi serefsizdir. ilk yari 30 dakikada 11 faule bir kart cikmadi. 2-2'de penalti verilmedi. yusuf'a ikinci sari kart verilmedi. ama mac besiktas'a hediye edildi oyle mi?
en adi serefsiz haysiyetsiz olmak gerekir bunu soyleyebilmek icin. biraz utanmaniz olsun.
en adi serefsiz haysiyetsiz olmak gerekir bunu soyleyebilmek icin. biraz utanmaniz olsun.