sadece insanlarin aleyhinde duzenlemeler konusuluyor. peki ya mevcut durumun magdur ettigi insanlar ne olacak.
ornegin sahsim, turkiye'den ayrildim. elimde ucuz yollu bir telefon var. iki seneye yakin suredir kullaniyorum. diyelim ki yakinda donmeye karar verdim. ne yapmam gerekiyor elimdeki telefonu? telefonun sifiri 1500 tl ya eder ya etmez. kullanilmisini hic konusmuyorum bile. ben simdi turkiye'ye gelirken elimdeki iki senelik telefonu cope atmazsam kayit icin bilmem kac bin lira odemem gerekecek. diger ihtimal ise telefonu cope atip turkiye'den yeni telefon almak. e peki ben bunu istemiyorsam ne olacak. mecbur muyum ben elimde telefon varken yenisini almaya?
yurtdisinda oturumu olanlara iki senede bir telefon olmak kaydiyla ucretsiz ya da makul ucretli bir kayit opsiyonu getirilmeli diye dusunuyorum. benimkisi vergi kacirmak su bu degil, bin lira etmeyen telefona iki bin lira kayit parasi odemek istemiyorum ki bu talebimi sacma bulan varsa da onun ben kafasina sicayim afedersiniz.
18.06.2020 · 30. sıra
tamam
17.06.2020 15:52 ~ 16:29