boşa zahmet. yıllar sonra yapılan "takımı yeniden topluyoruz" projeleri hep fos çıkar.
Sık geçen başlıklar
29 ekim 1923 16
ekşi profiliiki lafı bir araya getiremeyen, her cümlesini future tense ile ve gereksiz bir akademik türkçe ile "yapacağım, edeceğim, geleceğim, gideceğim, onların ağzına biber süreceğim" minvalinde konuşan, yaptığı sandık/kütük hatasıyla kendine oy vermekten aciz bir kk bir daha gelmeyi düşünmesin bile.
en kötü öö en iyi kk'dan daha iyidir.
edit : allah'tan iddianın tarihi 1 nisan.
en kötü öö en iyi kk'dan daha iyidir.
edit : allah'tan iddianın tarihi 1 nisan.
asıl milli güvenlik sorunu demans olmuş yalaka bunaklardır.
ucuz marketlerde geçen sene 44 tl olan kaşar bugün 85 tl.
sen hala ev sahibine mi kızıyorsun?
ona kızıyorsun çünkü gücün ona yetiyor.
sen hala ev sahibine mi kızıyorsun?
ona kızıyorsun çünkü gücün ona yetiyor.
seyirci %40 ankara demiş. aziz nesin tam isabetle tutturmuş!
tek yapabileceği laikliği yıkmak pahasına din pompalamak ve maaşını, koltuğunu korumaya çalışmak. yazık sana zavallı.
40 milyar usd parayı (o da eski rakamla. şimdi 50 olmuştur) suriyeliye göm, diyanete göm, müteahhite geçiş garantili otoyol/köprüye göm, geçmeyeni milletten al, 10 tl için iban ver, tüik'e en az %30 olan enflasyonu %11,76 açıklat, millete düşük zam yap, tasarruf etme 1000 odalı saray yaptır, 10'dan fazla uçağın olsun, ekonomiyi damadına idare ettir, %30'a düşmüş oranınla gitmemek için kanun icat et.
ne yaparsan yap g-i-d-e-c-e-k-s-i-n.
ne yaparsan yap g-i-d-e-c-e-k-s-i-n.
kimi pakistan'ı kınamış, kimi türkiye'de yaşanma potansiyeli az olmayan olay demiş.
daha birkaç ay önce kılıçdaroğlu ankara'nın köyünde linç edilmek istenmedi mi, sığındığı ev için "yakın bu evi" demediler mi?
sivas'ta madımak'ı yakıp insanları katletmediler mi?
islam'ın dna'sı ortaktır.
daha birkaç ay önce kılıçdaroğlu ankara'nın köyünde linç edilmek istenmedi mi, sığındığı ev için "yakın bu evi" demediler mi?
sivas'ta madımak'ı yakıp insanları katletmediler mi?
islam'ın dna'sı ortaktır.
boş iddia. chp 40 m doları suriyeliye gömmeyeceği için her türlü önlem daha fazla alınırdı.
fizik.
bir yabancı için londra (ingiltere) yeni bitmedi ki, yıllardır bitikti.
çünkü ingiliz kendisini 1. sınıf, skoçları 2. sınıf, fransız-alman-italyan'ı 3.sınıf, doğu avrupa'yı (polonya-çek vb) 4.sınıf, türkiye dahil ortadoğu ve ötesini (paki vb) 5.sınıf sayıyor. bu hep böyleydi.
çünkü ingiliz kendisini 1. sınıf, skoçları 2. sınıf, fransız-alman-italyan'ı 3.sınıf, doğu avrupa'yı (polonya-çek vb) 4.sınıf, türkiye dahil ortadoğu ve ötesini (paki vb) 5.sınıf sayıyor. bu hep böyleydi.
bu kadar pasif olduğumuz için ben artık kendimize kızıyorum ve şu lafı hatırlıyorum :
sen eşşek olursan semer vuran çok olur.
sen eşşek olursan semer vuran çok olur.
dayak yemeye hazır olan erkek.
iyi durumdaki defansını bozan, 2 bekini rakibine armağan eden, stoper satıp stoper arayan, önlibero aşığı, burnu boktan çıkmayan takım.
(fb)
(fb)
"ulan" diye konuşan imam-hatipli laz kırosundan başkan olamayacağı için hayır. yeterli mi ?
ne çocuğu olduğunun ilanıdır.