Sık geçen başlıklar

londra'nın bitmiş olması 1

ekşi'de gör
bir yabancı için londra (ingiltere) yeni bitmedi ki, yıllardır bitikti.
çünkü ingiliz kendisini 1. sınıf, skoçları 2. sınıf, fransız-alman-italyan'ı 3.sınıf, doğu avrupa'yı (polonya-çek vb) 4.sınıf, türkiye dahil ortadoğu ve ötesini (paki vb) 5.sınıf sayıyor. bu hep böyleydi.