bu kadar pasif olduğumuz için ben artık kendimize kızıyorum ve şu lafı hatırlıyorum :
sen eşşek olursan semer vuran çok olur.
17.09.2017 · 41. sıra
29 ekim 1923
16.09.2017 00:11