Sık geçen başlıklar

kiracısına %60 zam yapan ev sahibi 6

ekşi'de gör
oğlum o değil de bu kira fiyatlarında ciddi bir sıkıntı var;mesela ankara özelinde aynı tip daire çankayada 12k'ya kıralık, mamakta 12k'ya kiralık, keçiörende 12k'ya kiralık aynı zamanda yenimahalle civarında da 12k'ya kiralık. ortada ciddi bir mallık var, aptallık var, dangalaklık var...
%58 zam ile kıyısından köşesinden yaşadığım durumdur. iki senedir aynı evde oturuyorum pandemi başında normalin daha altında kirada anlaştık. sonraki sene tefe tüfenin biraz altında zam yaptı. bu sene artık diyecek bir şeyim kalmadı. ev sahibi de haklı ekonominin durumu ortada sonuç olarak. bu ülkeden çok yoruldum
eminim burada ev sahibini suçlayan kiracılar bir gün ev sahibi olursa 1000 liraya evlerini kiraya verirler, net bu kadar da dürüsttüler.

tanım: kiracıların ev sahiplerine ev sahiplerinin kıracılara yardırdığı aşlık
ucuz marketlerde geçen sene 44 tl olan kaşar bugün 85 tl.
sen hala ev sahibine mi kızıyorsun?
ona kızıyorsun çünkü gücün ona yetiyor.
evimi anama babama satarım diyenler tapu masrafını öder.. en az 3 ay ihtarı var. anan baban o evde oturmazsa mahkemede öperler… ergenler ev sahibi olmuş sallıyor
ev sahibine kizacaginiza ev sahibine o zammi yaptirmak zorunda birakan "ekonomiste" kizin.