"kırım'ın işgalini tanımıyoruz demedim, karımın eşgalini tanımıyoruz dedim, bu aralar makyajı abarttı o bakımdan..."
doğrusu (bkz: eşkal)
11.10.2017 · 46. sıra
charlie hebdo
10.10.2017 01:01