mutluyum. akşama kadar işyerinde ekonomi profesörü edasıyla ahkam keserek kafa sikiyorlardı.
Sık geçen başlıklar
bir zamanlar cok mutluyduk 18
ekşi profiliabi nerde it köpek hapçı var taksici oluyor. insanlar analarını bacılarını bu pisliklere nasıl emanet edicek. acilen adım atılması lazım bu konuda.
araplara düşman değilim ama benim gözümde türkler araplardan üstündür. en sefil türkü, en kral araba değişmem.
gençler üniversite okumaya meraklı. ustalık yapmak istemiyorlar. fakat 23 yaşında boş bir adam olarak mezun oluyorlar. o saatten sonra çırak olmaları çok zor.
çemişgezek üniversitesinde 4 yıl oyalanıp işsiz kalmaktansa, bir meslek öğrenmek daha iyidir.
akp’li olmalarına bir şey demiyorum. tercih meselesi. oraya alışamamalarına da bir şey demiyorum. gurbet zordur. ama almanya berbat falan diye konuşup insanların aklıyla alay etmeleri çok komik ve art niyetli. bizim 5 katımız gelirleri var adamların.
ara sokakta hız yapan hayvanlar yüzündendir.
para sorunum olmasaydı çalışmazdım. niye çalışayım ki...
“eğer topluma gerekli olan elektrikçi, kaynakçı, tamirci, tezgahtar ise o zaman üniversite değil meslek okulu açmak gerekir. üniversite bitirdiği için kendini mühendis, iktisatçı, işletmeci sanan ve bunun karşılığını göremediği için mutsuz olan insanların sayısı giderek artıyor”
https://mobile.twitter.com/…480565696782290948?s=21
https://mobile.twitter.com/…480565696782290948?s=21
bence 100 bine giremeyenler okumasın, bir meslek öğrensin.
consider it done.
burnu mükemmel olmayıp yine de güzel olan kadınların yaptırması resmen katliam bence. çünkü tanrının sana verdiği şey doğal bir güzellik. estetik yaptırınca mahvediyorlar kendilerini, yazık ediyorlar.
o yüzden görsel açıdan aşırı bir kusur yoksa uzak durmak lazım.
o yüzden görsel açıdan aşırı bir kusur yoksa uzak durmak lazım.
yüksek öğretim sistemi diyecektim ama malum karakter sınırı. kabaca anlatmak gerekirse bir senede üniversiteye yerleşen aday sayısı 900 bin civarında. bunun yarısı lisans yarısı ön lisans aşağı yukarı. şu anda işsiz üniversite mezunu sayısı 1 milyon civarında. üniversite mezunlarındaki işsiz sayısı son bir senede 200 bin kişi artmış. seçkin üniversitelerdeki belli başlı bölümler ve sağlıkla ilgili branşları saymazsak üniversite mezunlarının pek çoğunu bekleyen kader kobilerde asgari ücretin az üstü bir maaşla çalışmak veya işsiz kalmak. pek çok mezun için kpss son umut oldu.
hal böyle iken yök hala kontenjan arttırmaya çalışmakta. 23 yaşında işsiz genç zanaat öğrenmek için de geç kalmış oluyor.
bu durum ilerde ciddi sosyal sorunlara yol açabilir.
hal böyle iken yök hala kontenjan arttırmaya çalışmakta. 23 yaşında işsiz genç zanaat öğrenmek için de geç kalmış oluyor.
bu durum ilerde ciddi sosyal sorunlara yol açabilir.
kadınların yakışıklı erkeklerle sekse ihtiyacı var. mevzu bu.
araba neyse de 30 yaşında nasıl ev alabilir ki bir insan. kümes bile alamazsın. annesi babası yardım ederse o başka.
hayırla evet hemen hemen eşit. fakat hayır az bir şey daha önde ve giderek artmakta.
*kimseye güvenme. ofis arkadaşına, müdürüne. hiç kimseye.
*unutma tek tutunabileceğin dal iş tecrübesi. gerisi yalan. (memur değilsen)
*insanların senin hakkında dedikodu yapmasına veya alay etmesine izin verme. özel hayatın hakkında ısrarla muhabbet açanlara "özel hayatım seni ilgilendirmez" de. kaba olmaktan korkma.
*mobbing'le yaşanmaz, zamanı geldiğine karşı saldırıya geç veya iş değiştir. mobbing yapanlar genelde görünüşlerinin aksine çok korkak insanlardır. dişini gösterince geri çekilirler.
*belgeleri arşivle, sakla, savsaklama. nerede şu evrak diye olmadık zamanda sıkıştırabilirler.
*torpilin varsa, doğru zamanda kullanmaktan çekinme, ama boş şeyler için de boşa harcama.
*iş arkadaşlarını face'e ekleme. hatta mümkünse işyerinden samimi arkadaş edinme.
*altındaki adama köpek muamelesi yapma, kuyunu kazmaya çalışır.
*amire yalakalık yapmak pek işe yaramaz, senin hakkındaki fikri değişmez, ama saygılı davran ona.
*yasal haklarını öğren.
*unutma tek tutunabileceğin dal iş tecrübesi. gerisi yalan. (memur değilsen)
*insanların senin hakkında dedikodu yapmasına veya alay etmesine izin verme. özel hayatın hakkında ısrarla muhabbet açanlara "özel hayatım seni ilgilendirmez" de. kaba olmaktan korkma.
*mobbing'le yaşanmaz, zamanı geldiğine karşı saldırıya geç veya iş değiştir. mobbing yapanlar genelde görünüşlerinin aksine çok korkak insanlardır. dişini gösterince geri çekilirler.
*belgeleri arşivle, sakla, savsaklama. nerede şu evrak diye olmadık zamanda sıkıştırabilirler.
*torpilin varsa, doğru zamanda kullanmaktan çekinme, ama boş şeyler için de boşa harcama.
*iş arkadaşlarını face'e ekleme. hatta mümkünse işyerinden samimi arkadaş edinme.
*altındaki adama köpek muamelesi yapma, kuyunu kazmaya çalışır.
*amire yalakalık yapmak pek işe yaramaz, senin hakkındaki fikri değişmez, ama saygılı davran ona.
*yasal haklarını öğren.