burnu mükemmel olmayıp yine de güzel olan kadınların yaptırması resmen katliam bence. çünkü tanrının sana verdiği şey doğal bir güzellik. estetik yaptırınca mahvediyorlar kendilerini, yazık ediyorlar.
o yüzden görsel açıdan aşırı bir kusur yoksa uzak durmak lazım.
05.12.2017 · 18. sıra
bir zamanlar cok mutluyduk
04.12.2017 00:21