Sık geçen başlıklar

ilk 100 bine giremeyenler paralı okusun 2

ekşi'de gör
bu işleri bildiğim için yazmak istedim. üniversite sınavlarında sırasıyla 10k, 6k ve 9k yapmış bir abinizim. yabancı dilde eğitim almış bir matematik öğretmeniyim. her sene sınava öğrenci hazırlıyorum. hatta bu sene eğitim eşitliği sağlansın diye youtube kanalı açıp deneme çözmeye başladım. ancak çok acı gerçekler var. derece yaptığımız ya da yüksek yaptığımız her öğrenci zengin sayılır. tamam fakirler de kazanabilir. saygı duyarım. ama özel ders dershane olmadan kazanan sayısı çok az. bence asıl problem herkesin üniversite okumaya çalışması. üniversite sayısı azaltılmalı. her ile fen lisesi açtık sonucu çok kötü oldu. her ile üniversite açtık yine çok kötü oldu. 20 iyi üniversite olmalı. alman eğitim sistemine benzer bir sisteme geçmeliyiz. finlandiya eğitim sistemi daha güzel ama bizim nüfusumuz fazla. şöyle söyleyeyim, devleti yöneten kimsenin eğitim ile ilgili bir fikri yok. eğitimi sınav sistemi değiştirmek sanıyorlar. kalın sağlıcakla.