gerekirse kefen yenecek.
ez oğlum, emekliyi-öğrenciyi ez oğlum. yandaş kim, vatandaş kim bil oğlum.
Sık geçen başlıklar
grt 13
ekşi profiliulan kendi parası, kime verirse verir.
benim vergimden kesilen 128 milyar dolar nerede?
benim vergimden kesilen 128 milyar dolar nerede?
akp'ye oy verenler değişmiyor.
sadece nesli tükeniyor.
sadece nesli tükeniyor.
akp mhp için parti
(bkz: amip)
not: trolleri bile kurulmuş maşşallah. önüne gelene terörö yakıştırmalarına başlamışlar. nerden alıyonuz paraları la, iyiyse biz de gelek.
(bkz: amip)
not: trolleri bile kurulmuş maşşallah. önüne gelene terörö yakıştırmalarına başlamışlar. nerden alıyonuz paraları la, iyiyse biz de gelek.
cnn türk'te, cüneyt özdemir'de bulamazsınız.
ibb önünde yapsaydı bütün kanallar canlı yayında verirdi.
ibb önünde yapsaydı bütün kanallar canlı yayında verirdi.
demokrasi istiyoruz yazan bir pankart yapıp ilinizin meydanına çıkın. pankart 100 tl tutar.
en az 1 ay gözaltında tutulursunuz.
yemek verirler heralde.
10 kişi yapsanız da 2 kişi alıyolar gözaltına. yada 2 güne salıyolar diğerlerini.
2 kişi yaparsanız ikiniz için garanti.
en az 1 ay gözaltında tutulursunuz.
yemek verirler heralde.
10 kişi yapsanız da 2 kişi alıyolar gözaltına. yada 2 güne salıyolar diğerlerini.
2 kişi yaparsanız ikiniz için garanti.
masajımız alınmış gibi,
şöyle uşak'tan itibaren bir yarılsa, ada ülkesi olsa ege,
enteresan bir felaket olur.
şöyle uşak'tan itibaren bir yarılsa, ada ülkesi olsa ege,
enteresan bir felaket olur.
afedersiniz sabah.
iyi de, abd'de başkanlık yok mu?
hani başkanlık iyiydi amk.
bak teröristler daha fazla başkanlıkla yönetilen ülkelerde.
iyi de, abd'de başkanlık yok mu?
hani başkanlık iyiydi amk.
bak teröristler daha fazla başkanlıkla yönetilen ülkelerde.
beyaz saray'da gerçekleşmiş buluşmadır.
şakaysa allah belamı versin.
"donald trump ınvites sheriffs who love him and his ımmigration views to the white house"
http://www.huffingtonpost.com/…f638e4b0c1284f27b86f
edit not: ulan trump, o yoldan gitme, sonunda sıçılıyor. söyleyim de.
şakaysa allah belamı versin.
"donald trump ınvites sheriffs who love him and his ımmigration views to the white house"
http://www.huffingtonpost.com/…f638e4b0c1284f27b86f
edit not: ulan trump, o yoldan gitme, sonunda sıçılıyor. söyleyim de.
(bkz: teğet mimari)
not: "teğet mimari" diye bir mimarlık ofisi varmış istanbul'da. kendilerinin işbu bkz. ile hiçbir alakası yoktur. yatırım tavsiyesi değildir. durduk yere dava yemeyelim.
linkini de vereyim: http://www.teget.com/.
artık 3-5 atarsınız.
mesajla uyaran arkadaşa selam.
not: "teğet mimari" diye bir mimarlık ofisi varmış istanbul'da. kendilerinin işbu bkz. ile hiçbir alakası yoktur. yatırım tavsiyesi değildir. durduk yere dava yemeyelim.
linkini de vereyim: http://www.teget.com/.
artık 3-5 atarsınız.
mesajla uyaran arkadaşa selam.
kahraman polis (bkz: fethi sekin) için vefatının yedinci, kırkıncı gün ve yıl dönümünde yapmamız gereken etkinlik.
dileyen kendi muhitinde, dileyen evinde yapıp konu-komşusuna dağıtmak suretiyle bu anmaya katılabilir.
ben, bir kaç sözlük yazarı ve esnaf yarın izmir çankaya'nın göbeğinde, saat: 14.00'de döktüreceğiz. eşlik etmek isteyen katılabilir. isteyen fatiha okur, isteyen lokmasını yer, isteyen sonrasında mekanlara akar.
not: fethi sekin için cenaze töreni bugün saat 12.00'da konak meydanı'nda düzenlenecektir.
edit: o şehit sadece kendi çocukları için şehit olmadı. bizim için de şehit oldu. biz de acı çekiyoruz. bu acıyı söndürmenin ve ruhuna/izmirlinin ruhuna izmirlice birşeyler vermek için yapılıyor bu etkinlik.
izmirli olmazsan anlamlandırmaya çalışmak garip tabi. bu yüzden izmir'i seviyor izmirli. o da seviyordu izmir'i ve izmirlileri, çocukları kadar.
dileyen kendi muhitinde, dileyen evinde yapıp konu-komşusuna dağıtmak suretiyle bu anmaya katılabilir.
ben, bir kaç sözlük yazarı ve esnaf yarın izmir çankaya'nın göbeğinde, saat: 14.00'de döktüreceğiz. eşlik etmek isteyen katılabilir. isteyen fatiha okur, isteyen lokmasını yer, isteyen sonrasında mekanlara akar.
not: fethi sekin için cenaze töreni bugün saat 12.00'da konak meydanı'nda düzenlenecektir.
edit: o şehit sadece kendi çocukları için şehit olmadı. bizim için de şehit oldu. biz de acı çekiyoruz. bu acıyı söndürmenin ve ruhuna/izmirlinin ruhuna izmirlice birşeyler vermek için yapılıyor bu etkinlik.
izmirli olmazsan anlamlandırmaya çalışmak garip tabi. bu yüzden izmir'i seviyor izmirli. o da seviyordu izmir'i ve izmirlileri, çocukları kadar.
akbank direkt şifrem: 693169
uğraşma.
hırsız katile ver.
uğraşma.
hırsız katile ver.
reina katliamından sağ kurtulmayı başarabilenlerin sözü.
acı.
acı.