geçenki genel seçimi kemal kılıçdaroğlu kaybettirdiyse bu seçimi de kendini seküler olarak adlandırıp ekrem imamoğlu'na oy vermeyenler kaybettirecek. onlar da pirom gibi eseri ile gurur duysun.
Sık geçen başlıklar
sosyalist derebeyi 11
ekşi profili"üçlü orta saha oyna. oliveira'yı veya ndombele'yi oynat. samsun'u yendiğin taktikle kopenhag'ı yenemezsin dedik" dinlemedi. yapacak bir şey yok.
tek isim ekrem imamoğlu. aksini teklif dahi etmeyin. gördük sizin siyasi zekanızı.
80'lerin berbat filmleriyle dalga geçen nolur, geçmesen nolur. zaten onlar absürt film tadında saçma sapan işler. kimse merak edip bakmıyor bile. ayrıca izleyicinin 45 ve üstü olması lazım ki hatırlasın bunları gülsün.
film dizi parodisi yapacaksan yap şimdikileri. akp gazlaması milliyetçi dizilerle, holding dizileriyle geç dalganı. kim hatırlar seksen filmlerini.
film dizi parodisi yapacaksan yap şimdikileri. akp gazlaması milliyetçi dizilerle, holding dizileriyle geç dalganı. kim hatırlar seksen filmlerini.
özel araçları yasaklayıp toplu taşımaya izin veren kafadan çıktığı belli olan saçma yasak. ne akp imiş be. parti değil toplumsal sağlık sorunu.
psikologluk ne kadar basitmiş. çocukluk travmasını anlattırıyorsun. yaparsın sen aslansın, kaplansın, güçlüsün diye gaz veriyorsun. tamam. şizofreniyi bile tedavi ediyorsun. bir de aöf olmasın diyorlar. halbuki eğitime bile gerek yok.*
mhp'nin ardılı, parçası veya devamı değiliz. sizi iktidardan edecek, merkez sağ parti kuruyoruz. bunun neresini anlamadınız?
''mezhepçilik suç olsun, böyle açıklamalar yapanlar yargılansın.'' dedirten densizlik.
siz ki, iş maaş yazmaya gelince mangalda kül bırakmayan ekşi ahalisi şu küçüğümüze yardımı çok görmeyin.
iyi karma yar ve yardımcınız olsun.
iyi karma yar ve yardımcınız olsun.
doğru eylem şekli işte budur. ohal'de anayasa değişikliği yapılamaz. eylem yasak, muhalefet yasak. demokrasi askıda. terbiyeli, uslu olma vakti geçti.
edit: ey akp'liler! ohal'de anayasa yapmanın, sıkıyönetimde anayasa yapmaktan ne farkı var? karşı çıktığınız darbe anayasasıyla, sizin yaptığınız aynı şey değil mi?
edit 2: bu anayasa değişikliği özü itibariyle meclise bir darbedir ve milletvekilleri direnme haklarını kullanmışlardır.
edit: ey akp'liler! ohal'de anayasa yapmanın, sıkıyönetimde anayasa yapmaktan ne farkı var? karşı çıktığınız darbe anayasasıyla, sizin yaptığınız aynı şey değil mi?
edit 2: bu anayasa değişikliği özü itibariyle meclise bir darbedir ve milletvekilleri direnme haklarını kullanmışlardır.
başkanlığa hayır denmesi parti üstü bir meseledir. bu partideki arkadaşlardan ricam, bildiri dağıtırken kırmızı önlük giyip, 'komünist parti görev başında' gibi sloganlar atmamalarıdır. ters etki yaratıp 'komünistler karşı çıkıyorsa başkanlık iyi bir şeydir' diyecek bir sürü insan var aman diyim.
tabii ki bu tip şeyler örgütlü yapılacak ama sembolizme, toplumsal algıya dikkat edelim. sadece 'hayır'a odaklanalım. particilik yapılacak, ideoloji yayılacak gün bugün değil.
tabii ki bu tip şeyler örgütlü yapılacak ama sembolizme, toplumsal algıya dikkat edelim. sadece 'hayır'a odaklanalım. particilik yapılacak, ideoloji yayılacak gün bugün değil.