Sık geçen başlıklar

12 ocak 2017 tbmm kürsü işgali 2

ekşi'de gör
doğru eylem şekli işte budur. ohal'de anayasa değişikliği yapılamaz. eylem yasak, muhalefet yasak. demokrasi askıda. terbiyeli, uslu olma vakti geçti.

edit: ey akp'liler! ohal'de anayasa yapmanın, sıkıyönetimde anayasa yapmaktan ne farkı var? karşı çıktığınız darbe anayasasıyla, sizin yaptığınız aynı şey değil mi?

edit 2: bu anayasa değişikliği özü itibariyle meclise bir darbedir ve milletvekilleri direnme haklarını kullanmışlardır.