parayı az bulduğu için terörist dediği örgütün adamına operasyon düzenlemekten vazgeçen müthiş vatanseveetkgjdjsjj.
aşağılık bir katildir. kendisini sevenler ne vatanı ne de halkı sevebilecek bilince sahip olmayan zavallılardan başka bir şey değildir. 7 tane silahsız evinde uyuyan masum öğrenciyi sadece legal türkiye işçi partisi'ne üye oldukları için vahşice öldürerek en karanlık ve en insanlık dışı katliamlardan birine imza atmıştır. (bkz: bahçelievler katliamı)
yıllarca itliğini yaptığı kesim tarafından it gibi öldürülmüştür.
Sık geçen başlıklar
karanliktaki kilic 17
ekşi profilikimse yazmamış (bkz: arya stark)
hiçbir zaman soylu bir leydi olmak istememiş, her zaman dövüşmeyi istemiş, ablası sansa gibi giyinip süslenme ile alakası olmayan biridir. stark çocukları arasında kurdundan ayrılan ilk kişidir.
arya henüz 8 yaşında bir kız olmasına rağmen önce arkadaşı mycah'ı sonra kurdunu ardından da babasını kaybetmiştir. sansa hariç bütün ailesi güvende iken kendisi kayıptır, ki sansa da sarayda kalmaktadır. dışarıda güvensiz bir ortamda defalarca kılık değiştirmiş (kitapta ondan fazla kez isim değiştiriyor; arry, nymeria, cat, gelincik, merhamet vs.) sayısız vahşete tanık olmuş, arkadaşı lommy'nin öldürülmesini görmüş, kendisinin de başına türlü belalar gelmiş, sancaksız kardeşlik onu ailesine götürecek iken tazı tarafından kaçırılmış, tam ailesinden birilerine kavuşacakken kanlı düğün ile annesini ve abisini kaybetmiş, the hound gibi bir adamla en yakın dost olmuş, sonra da westeros'ta yapacak birşeyi olmadığı için buraları terk etmiş, gittiği yerde kör olmuş, sürekli dövülmüş ama nihayetinde evine dönüp intikam almayı başarmıştır.
küçük ve masum bir kızdan nasıl soğukkanlı bir katil çıkar sorusunun cevabı kendisidir. kitap ve dizideki en orijinal karakter arya karakteridir.
hiçbir zaman soylu bir leydi olmak istememiş, her zaman dövüşmeyi istemiş, ablası sansa gibi giyinip süslenme ile alakası olmayan biridir. stark çocukları arasında kurdundan ayrılan ilk kişidir.
arya henüz 8 yaşında bir kız olmasına rağmen önce arkadaşı mycah'ı sonra kurdunu ardından da babasını kaybetmiştir. sansa hariç bütün ailesi güvende iken kendisi kayıptır, ki sansa da sarayda kalmaktadır. dışarıda güvensiz bir ortamda defalarca kılık değiştirmiş (kitapta ondan fazla kez isim değiştiriyor; arry, nymeria, cat, gelincik, merhamet vs.) sayısız vahşete tanık olmuş, arkadaşı lommy'nin öldürülmesini görmüş, kendisinin de başına türlü belalar gelmiş, sancaksız kardeşlik onu ailesine götürecek iken tazı tarafından kaçırılmış, tam ailesinden birilerine kavuşacakken kanlı düğün ile annesini ve abisini kaybetmiş, the hound gibi bir adamla en yakın dost olmuş, sonra da westeros'ta yapacak birşeyi olmadığı için buraları terk etmiş, gittiği yerde kör olmuş, sürekli dövülmüş ama nihayetinde evine dönüp intikam almayı başarmıştır.
küçük ve masum bir kızdan nasıl soğukkanlı bir katil çıkar sorusunun cevabı kendisidir. kitap ve dizideki en orijinal karakter arya karakteridir.
asgari ücret alıp 24 ay boyunca iphone taksidi ödeyen gösteriş budalaları doluşmuş hemen.
derhal başlatılması ve geniş kapsamlı olarak uygulanmaya konması gereken kampanya.
5 milyon kişinin mitingini 10 dk. yayınlayıp kaldıran bu iktidar yandaşı yavşak medyaya en ufak bir rating ve izlenme kazandırmayım.
çok olan biziz, güçlü olan biziz. bizleri yok sayan bu aşağılık medyayı biz de yok sayıyoruz.
ayrıca (bkz: akp büyük boykot listesi)
5 milyon kişinin mitingini 10 dk. yayınlayıp kaldıran bu iktidar yandaşı yavşak medyaya en ufak bir rating ve izlenme kazandırmayım.
çok olan biziz, güçlü olan biziz. bizleri yok sayan bu aşağılık medyayı biz de yok sayıyoruz.
ayrıca (bkz: akp büyük boykot listesi)
saçı uzun öğrenciye toka takarak herkesin önünde onu teşhir eden ve gözyaşları içinde bırakan karaktersiz öğretmendir.
derhal açığa alınmalı ve ardından meslekten atılmalıdır.
link
derhal açığa alınmalı ve ardından meslekten atılmalıdır.
link
(bkz: #73956833)
neymiş iran aleviymiş, burada bu sözü gömenlerde aleviymiş çelişiyormuşuz, cahiliz salak nesiliz.
mal artığı öncelikle şiilik ile aleviliğin farklı olduğunu bilmiyor, türkiye'de ki alevilerin yaşam tarzından haberi yok, gelmiş buraya yaw siz çok re rö rö.
hakikaten çok salak bir nesil yetişiyor.
neymiş iran aleviymiş, burada bu sözü gömenlerde aleviymiş çelişiyormuşuz, cahiliz salak nesiliz.
mal artığı öncelikle şiilik ile aleviliğin farklı olduğunu bilmiyor, türkiye'de ki alevilerin yaşam tarzından haberi yok, gelmiş buraya yaw siz çok re rö rö.
hakikaten çok salak bir nesil yetişiyor.
bir rte beyanatı.
emperyalizme karşı direniş için örgütlenen ve kahramanca mücadele eden kuvay-ı milliye ile emperyalistlerin kışkırtması ve desteğiyle hükümete ayaklanan, kafa kesen, ciğer yiyen, cihatçı çeteleri aynı olarak göstermek akla, tarihe ve vatana hıyanettir.
başka da bir sözüm yok.
emperyalizme karşı direniş için örgütlenen ve kahramanca mücadele eden kuvay-ı milliye ile emperyalistlerin kışkırtması ve desteğiyle hükümete ayaklanan, kafa kesen, ciğer yiyen, cihatçı çeteleri aynı olarak göstermek akla, tarihe ve vatana hıyanettir.
başka da bir sözüm yok.
aslında müslüman olmayanlar askere gitmesin kampanyası şeklinde açacağım ama sol frame'de sansür olmaması için bu şekilde açılan başlık.
türk ordusu'nun cihatçı orduya dönüştürülmeye çalışıldığı bugünlerde, hele jandarma genel komutanlığı'nın zeytin dalı tweeti'nden sonra kesinlikle böyle bir kampanya elzem olmuştur. mesele sadece inançsızlarda değil. eğer bu ordu islam ordusuysa ateistler, hrıstiyanlar ve museviler bu ordu da savaşmak zorunda değildir. inançlı müslüman olup islam ordusu içinde savaşmak istemeyenler de olabilir hatta.
yetkililer bir an önce karar versin, bu ordu laik türkiye'nin ve türk milleti'nin ordusu mudur? yoksa islam ordusu mudur?
türk ordusu'nun cihatçı orduya dönüştürülmeye çalışıldığı bugünlerde, hele jandarma genel komutanlığı'nın zeytin dalı tweeti'nden sonra kesinlikle böyle bir kampanya elzem olmuştur. mesele sadece inançsızlarda değil. eğer bu ordu islam ordusuysa ateistler, hrıstiyanlar ve museviler bu ordu da savaşmak zorunda değildir. inançlı müslüman olup islam ordusu içinde savaşmak istemeyenler de olabilir hatta.
yetkililer bir an önce karar versin, bu ordu laik türkiye'nin ve türk milleti'nin ordusu mudur? yoksa islam ordusu mudur?
arapları arap oldukları için sevmemek ırkçılıktır.
ben hatay'lı bir arap olarak yazıyorum bunları. arap milletinin büyük çoğunluğunu şahsen kendimde sevmemekteyim. ama burada bu sevgisizlik onların cehaletine, geriliğine, pisliğine yönelik bir sevgisizliktir. aynı şekilde ister türk-kürt olsun cahil, gerici, dogmalara sahip, çağdışı insanları da sevmem. eğer sizde bu nedenle araplardan nefret ediyorsunuz kesinlikle ırkçı değilsinizdir.
türkleri çok yüceltip arapları çok aşağılayan insanlara da şunu hatırlatmak isterim. referandumda en çok hayır veren iki ilçe hatay'ın defne ve samandağ ilçeleriydi. iki ilçede tamamına yakın arap nüfusuna sahip. bakın bakalım en türk geçinen, yörükler, bilmem kimin soyundan gelen asil kana sahip olan insanların yaşadığı ilçelerde ki seçim sonuçlarına..
yani demek istediğim nefretiniz zihniyeteyse eyvallah, ben de sizinle aynı görüşteyim, ama bir kişiyi sırf arap olduğu için sevmiyorsanız dönüp de kendi ırkdaşınız olan çomarlara bakın derim.
ben hatay'lı bir arap olarak yazıyorum bunları. arap milletinin büyük çoğunluğunu şahsen kendimde sevmemekteyim. ama burada bu sevgisizlik onların cehaletine, geriliğine, pisliğine yönelik bir sevgisizliktir. aynı şekilde ister türk-kürt olsun cahil, gerici, dogmalara sahip, çağdışı insanları da sevmem. eğer sizde bu nedenle araplardan nefret ediyorsunuz kesinlikle ırkçı değilsinizdir.
türkleri çok yüceltip arapları çok aşağılayan insanlara da şunu hatırlatmak isterim. referandumda en çok hayır veren iki ilçe hatay'ın defne ve samandağ ilçeleriydi. iki ilçede tamamına yakın arap nüfusuna sahip. bakın bakalım en türk geçinen, yörükler, bilmem kimin soyundan gelen asil kana sahip olan insanların yaşadığı ilçelerde ki seçim sonuçlarına..
yani demek istediğim nefretiniz zihniyeteyse eyvallah, ben de sizinle aynı görüşteyim, ama bir kişiyi sırf arap olduğu için sevmiyorsanız dönüp de kendi ırkdaşınız olan çomarlara bakın derim.
trt haber'in yeni nesil teknolojisi artık 15 temmuz şehitlerini de canlı yayına çıkarabiliyor. karşı taraftan izin aldılar herhalde :)
https://i.hizliresim.com/lnnwmv.jpg
https://i.hizliresim.com/lnnwmv.jpg
beyin yakan cüppeli açıklaması.
marx boşuna dememiş "din kitlelerin afyonudur." diye. işçi sınıfının en temel haklarından birinin caiz olmadığını söyleyip sermayeye ve sömürüye daha büyük destek olamazdı cüppeli.
din-vahşi kapitalizm ilişkisini gösteren en büyük açıklamalardan.
marx boşuna dememiş "din kitlelerin afyonudur." diye. işçi sınıfının en temel haklarından birinin caiz olmadığını söyleyip sermayeye ve sömürüye daha büyük destek olamazdı cüppeli.
din-vahşi kapitalizm ilişkisini gösteren en büyük açıklamalardan.
bir yazarı 12 yaşındaki kıza tecavüz etmiş, genel yayın yönetmeni kabe karşısında viagradan gitmiş, tuvalet kağıdı olmaya bile layık olmayan bir paçavranın sıçmığı.
yüksek puan alamayıp kazanamazsanız üzülmeyin. bu ülkenin cumhurbaşkanlarına da ihtiyacı var.
bundan 8 yıl önce yıllardır her türlü pis işini yaptığı devlet tarafından öldürüldü.
seni tanıyoruz. aklımıza faşizm geldiği zaman ilk seni hatırlayacağız.
seni tanıyoruz. aklımıza faşizm geldiği zaman ilk seni hatırlayacağız.
o yıla ekşi sözlük gibi birşey kalırsa resmen şuan tarihi eser niteliğinde şeyler yazıyoruz. bu mesajı çözerseniz artık sevgili 9999'lar, hepinizin amk bu tarihten.
ahahahahhahaahahah
ahahahahhahaahahah
cevabı cemal süreya üstadın dizelerinde yatan soru.
sevişti bir bakir ile bakire
erkeğe milli dediler kadına fahişe
sevişti bir bakir ile bakire
erkeğe milli dediler kadına fahişe