ya ben delirecem artık, allah topunuzun belasini versin, ulan ülke elden gitti gitti, açlık sefalet, baskı, yozlaşma, ahlaksizlik, uyusturucu, cinayet kol geziyor, sizin ben makam mevki sevdanızı sikeyim, ölüyoruz ulan !!! nefes alamıyoruz.
yok abi bu ülkeden hiçbir bok olmaz, bu ülkenin insanının içine fitne, fesat, yalancilik, adamcılık, güç, mevki sevdası işlemiş, insan gibi yaşamak isteyene cehennem bu ülke, verin abi bu seçimi de tayyip beye verin, hepiniz rahat edin, daha dibi görmedik, sayenizde en dibi gorelim.
Sık geçen başlıklar
mimmm 19
ekşi profiliyok la yok elektrikli sandalyeye oturtun.
hayırdır ya anayasa değişti de haberimiz mi yok?
laik sosyal hukuk devletidir maddesi seriat devletidir olarak değişti de haberimiz mi yok?
bu cezaları isteyen savcılar hükümet değişince ne duruma düşeceklerinin farkında mı acaba?
hayırdır ya anayasa değişti de haberimiz mi yok?
laik sosyal hukuk devletidir maddesi seriat devletidir olarak değişti de haberimiz mi yok?
bu cezaları isteyen savcılar hükümet değişince ne duruma düşeceklerinin farkında mı acaba?
ahmet ercanlar kafasıyla tutum takınan camia, en ufak bir saygınlıkları kalmadı, kurumsal değerleri yerlerde, başarı için her yol mübah, sürekli bir itiraz, sürekli bir emzik isteği, 1959 istiyor, kupa tekrarı istiyor, maç tekrarı istiyor, fetö yalanlarıyla kafa sikiyor, istekleri hiç bitmiyor, 35 tane transfer yapıyor, limit kurallarının canına okuyor ama biz neden bok gibi oynuyoruz diye sormak yerine sürekli bürokrasi kovalıyor, kaybetmek sporun doğasında var ama tabelada kaybederken saygınlığını da kaybediyorsun, açıkçası bu durum biz rakiplerin işine geliyor, hoşumuza da gidiyor, saygınlığını kaybetmiş bir camia ile dalga geçmek daha eğlenceli.
umarım çok daha kötü durumlara düşersiniz, su veren itfaiyenin hortumunu skym.
edit: hadi kural bilmiyorsunuz, peki okuma yazma da mı bilmiyorsunuz?
umarım çok daha kötü durumlara düşersiniz, su veren itfaiyenin hortumunu skym.
edit: hadi kural bilmiyorsunuz, peki okuma yazma da mı bilmiyorsunuz?
ulan adam kirkpinar güreşçisi gibi sarılmış burdaki dallamalar hala penaltı değildi diyor, olm yapacağınız algıya sicam ben sizin.
virüs yüzünden çin’lilere küfür ettim diye 1 ay çaylak moduna aldılar ama bunun gibi vatan hainlerine dokunmazlar, değil mi kanzuk? sen daha iyi bilirsin bu işleri.
edit: hukuki olarak ”yeni çıkarılan yasalarda hukuk geriye doğru işlemez”. getirdikleri yeni kurallardan aylar önce yazdığım entry’e ceza vermişler üstelik.
edit 2: şutlamışlar, teşekkürler kanzuk.
edit: hukuki olarak ”yeni çıkarılan yasalarda hukuk geriye doğru işlemez”. getirdikleri yeni kurallardan aylar önce yazdığım entry’e ceza vermişler üstelik.
edit 2: şutlamışlar, teşekkürler kanzuk.
şuradan görülebileceği üzere almanya covid-19 salgınından sorumlu tuttuğu çin'e 130 milyar pound'luk tazminat davası açmış, gerekçeleri ise salgını örtbas etmeye çalışmak, sınırlarını zamanında kapatmamak vs. vs.
------------------------
kesinlikle haklılar, bu yavşak çinliler dünyanın başına açtıkları bu belanın hesabını vermeli, tüm devletler tek tek dava açarsa ödemekten başka çareleri kalmaz, ölen binlerce insanı geri getirmez ama bundan sonrası için daha sıkı önlemler alınması ve bu ibne çin'lilere bir yaptırım olması açısından iyi olacaktır.
edit: imla
------------------------
kesinlikle haklılar, bu yavşak çinliler dünyanın başına açtıkları bu belanın hesabını vermeli, tüm devletler tek tek dava açarsa ödemekten başka çareleri kalmaz, ölen binlerce insanı geri getirmez ama bundan sonrası için daha sıkı önlemler alınması ve bu ibne çin'lilere bir yaptırım olması açısından iyi olacaktır.
edit: imla
yani diyor ki: fakir çalmasını bilmediği için fakir.
yaşasın yeni türkiye düzeni.
yaşasın yeni türkiye düzeni.
istifa et o zaman vitaminsiz.
o devirler geçti, türkiye’deki sekulerleri siksen de sokağa çıkaramazsın artık, hepsi kendi keyfine takılıyor çünkü buna değmeyeceğini gördüler, bundan sonra da mottomuz belli;
su veren itfaiyenin hortumunu sikeyim.
bana öyle geliyorki bu ülkede bundan sonra sokağa çıkılacaksa sizin evde tuttuğunuz %50 çıkacak, az kaldı ekonomik olarak can vermek üzereler zaten.
su veren itfaiyenin hortumunu sikeyim.
bana öyle geliyorki bu ülkede bundan sonra sokağa çıkılacaksa sizin evde tuttuğunuz %50 çıkacak, az kaldı ekonomik olarak can vermek üzereler zaten.
başlığı açan at kafalının son 4 entry'sine bakalım.
(bkz: #77947993)
(bkz: #77946988)
(bkz: #77946907)
(bkz: #77946628)
belli ki bu arkadaş muharrem ince'den köpek gibi korkuyor, o yüzden kendisini ciddiye almaya gerek yok.
edit: bu at kafalı yazar, muharrem ince ile ilgili başlık açmaya son sürat devam ediyor, bolca yem vermişler buna belli.
(bkz: #77947993)
(bkz: #77946988)
(bkz: #77946907)
(bkz: #77946628)
belli ki bu arkadaş muharrem ince'den köpek gibi korkuyor, o yüzden kendisini ciddiye almaya gerek yok.
edit: bu at kafalı yazar, muharrem ince ile ilgili başlık açmaya son sürat devam ediyor, bolca yem vermişler buna belli.
güzel olan herşeye, halkın beğendiği ne varsa hepsine düşman bunlar.
tarih: 25 haziran 2018
(bkz: rte işi bitti artık öyle bir şey yok)
tarih: 25 haziran 2018
(bkz: rte işi bitti artık öyle bir şey yok)
kaynak --->> sporx
sporx ----->> tahir kum
tahir kum ----->> pavalı köpek
pavalı köpek ---->> aziz yıldırım a.ş.
(bkz: tahir kum)
edit:
-alo tahir?
-emredin başkanım.
-sen şimdi "tekrar kararı çıkarsa bir daha oynamam" diye şenol güneş'in ağzından haber gir, bizim taraftarda linç etsin, ne kadar itibarsızlaştırırsak o kadar iyi.
-emredersiniz başkanım hemen haberi giriyoruz.
-afevin tahiv, senin passat sipavişini de vevdik.
-allah tuttuğunuzu altın etsin başkanım.
sporx ----->> tahir kum
tahir kum ----->> pavalı köpek
pavalı köpek ---->> aziz yıldırım a.ş.
(bkz: tahir kum)
edit:
-alo tahir?
-emredin başkanım.
-sen şimdi "tekrar kararı çıkarsa bir daha oynamam" diye şenol güneş'in ağzından haber gir, bizim taraftarda linç etsin, ne kadar itibarsızlaştırırsak o kadar iyi.
-emredersiniz başkanım hemen haberi giriyoruz.
-afevin tahiv, senin passat sipavişini de vevdik.
-allah tuttuğunuzu altın etsin başkanım.
aykut kocaman: "arsız bir insan olsam, maçın bizim lehimize hükmen sonuçlanması lazım derim çünkü beşiktaş sahayı terk etti".
şekip mosturoğlu: "bizce bu maç beşiktaşlı oyuncuların sahayı terkmesi nedeniyle 3-0 lehimize hükmen sonuçlanmalıdır".
olm karar verin hanginiz arsız? hanginiz yüzsüz?
şekip mosturoğlu: "bizce bu maç beşiktaşlı oyuncuların sahayı terkmesi nedeniyle 3-0 lehimize hükmen sonuçlanmalıdır".
olm karar verin hanginiz arsız? hanginiz yüzsüz?
ali palabıyık, yönettiği son 4 fenerbahçe maçında da rakip takımlara kırmızı kart verdi.
söyleyeceklerim bu kadar.
edit: sanırım fırat aydınus'un hafif bir sakatlığı var, aziz yıldırım rotasyona gitmiş.
söyleyeceklerim bu kadar.
edit: sanırım fırat aydınus'un hafif bir sakatlığı var, aziz yıldırım rotasyona gitmiş.
(bkz: algı fahişesi)
"hatta cumhuriyeti'de biz ilan ettik". cümlesini bekledim ama gelmedi, nasip, inşallah bir sonraki grup toplantısına.
laik, demokratik türkiye cumhuriyeti'nin yıkılıp yerine islamofaşist tek adam diktatörlüğü kurulmasının baş sorumlusu, 700 yıllık türk milletinin görüp görebileceği en büyük hain, onursuz ve gurursuz şahıs.
beşiktaş yönetiminin yüksek tazminat istemiyle mahkemeye vermesi gereken kıraathane yorumcusu. şenol güneş'i karısını 40 yerden bıçaklayan adamla bir tutacak kadar alçalmış durumda, yönetim bundan alacağı tazminatı şenol hocaya versin, o nereye isterse oraya bağışlasın.
böyle birşey olursa fb ve gs'liler istedikleri herşeyi söyleme hakkına sahiptir, böyle bir hırsızın bırak beşiktaş'ta oynamasını dolmabahçe'de yürürken bile görmek istemiyorum, eğer transfer edilirse açarım ağzımı yumarım gözümü. uzak dursun !!!