Sık geçen başlıklar

fenerbahçe'nin kural hatası itirazı 1

ekşi'de gör
ahmet ercanlar kafasıyla tutum takınan camia, en ufak bir saygınlıkları kalmadı, kurumsal değerleri yerlerde, başarı için her yol mübah, sürekli bir itiraz, sürekli bir emzik isteği, 1959 istiyor, kupa tekrarı istiyor, maç tekrarı istiyor, fetö yalanlarıyla kafa sikiyor, istekleri hiç bitmiyor, 35 tane transfer yapıyor, limit kurallarının canına okuyor ama biz neden bok gibi oynuyoruz diye sormak yerine sürekli bürokrasi kovalıyor, kaybetmek sporun doğasında var ama tabelada kaybederken saygınlığını da kaybediyorsun, açıkçası bu durum biz rakiplerin işine geliyor, hoşumuza da gidiyor, saygınlığını kaybetmiş bir camia ile dalga geçmek daha eğlenceli.
umarım çok daha kötü durumlara düşersiniz, su veren itfaiyenin hortumunu skym.

edit: hadi kural bilmiyorsunuz, peki okuma yazma da mı bilmiyorsunuz?