aykut kocaman: "arsız bir insan olsam, maçın bizim lehimize hükmen sonuçlanması lazım derim çünkü beşiktaş sahayı terk etti".
şekip mosturoğlu: "bizce bu maç beşiktaşlı oyuncuların sahayı terkmesi nedeniyle 3-0 lehimize hükmen sonuçlanmalıdır".
olm karar verin hanginiz arsız? hanginiz yüzsüz?
25.04.2018 · 2. sıra
mimmm
24.04.2018 14:41