Sık geçen başlıklar
yeni bela husnu 12
ekşi profilifanatikliğin net geri zekalılık olduğunun ispatı bir başka yurdum olayı.
fenerbahçe yapmış aynısını galatasaraylılar linç etmiş.
şimdi galatasaray yapmış fenerliler linç ediyor.
oysa bir aydınlanma gelmesi. "dur lan ben neyi savunup neye saldırıyorum" diye düşünüp insanın kendine gelmesi gerekmez mi?
bu arada beşiktaşlılar da diyorlar ki biz hiç yapmayız tertemiziz.
he canım he gülüm temizsiniz hepiniz pir ü paksınız. zeka konusunda tabii ki de. pırıl pırıl maaşallah.
fenerbahçe yapmış aynısını galatasaraylılar linç etmiş.
şimdi galatasaray yapmış fenerliler linç ediyor.
oysa bir aydınlanma gelmesi. "dur lan ben neyi savunup neye saldırıyorum" diye düşünüp insanın kendine gelmesi gerekmez mi?
bu arada beşiktaşlılar da diyorlar ki biz hiç yapmayız tertemiziz.
he canım he gülüm temizsiniz hepiniz pir ü paksınız. zeka konusunda tabii ki de. pırıl pırıl maaşallah.
"artık herhalde bugün 7 türk ile oynadığımız için yerli ve yabancı mevzusu da kapanmıştır. "
kral adam yaaa.. adsafsfsf!! gene golünü atmış.
kral adam yaaa.. adsafsfsf!! gene golünü atmış.
önceki telefonum samsun galaxy s6 idi. bu seneye kadar gayet randımanlı kullandım. altı yıl sonunda artık pes etmeye başladı. bana müsaade dedi. s 10 plus'tan devam ediyorum.
bu arada s6 aldığım sırada 69 kiloydum. bugün 75 kiloyum.
o yüzden bence android şişmanlıktır :)
bu arada s6 aldığım sırada 69 kiloydum. bugün 75 kiloyum.
o yüzden bence android şişmanlıktır :)
memintolar da tombiktoymuş esprisi zaten yapılmış ben gidiyom.
şaka bir tarafa, elbette o dekolte oraya bilinçli kondu. bunda şaşılacak bir şey yok. asıl şaşılacak şey bunu inkar edenlerin veya sanki ilk defa bir reklamda dekolte araç olarak kullanılmış gibi davrananların olması.
şaka bir tarafa, elbette o dekolte oraya bilinçli kondu. bunda şaşılacak bir şey yok. asıl şaşılacak şey bunu inkar edenlerin veya sanki ilk defa bir reklamda dekolte araç olarak kullanılmış gibi davrananların olması.
kendisini izmir marşıyla uğurluyoruz.
eli kanlı vahşi bir örgüt tarafından gerçekleştirilmiştir.
sivas katliamından farkı sivas'ta neredeyse bir şehir dolusu, senin benim gibi işinde gücünde olması gereken sıradan insanın bir otelin içinde insanların diri diri yanmasını seyredip alkış tutmasıdır.
başbağlar bir yılanın bir adamı sokması ise sivas bir adamın yıllarca içinde biriktirdiği kinini kusarak komşusunu katletmesidir.
yılan yılanlığını yapmıştır. ama komşu ihanet etmiştir.
elmadır. armut değildir. kıyas edilmemelidir. ama sonuçta verdiği acı aynıdır. aynı derecede yüreğinizi yakar. eğer bir yüreğiniz varsa tabii.
sivas katliamından farkı sivas'ta neredeyse bir şehir dolusu, senin benim gibi işinde gücünde olması gereken sıradan insanın bir otelin içinde insanların diri diri yanmasını seyredip alkış tutmasıdır.
başbağlar bir yılanın bir adamı sokması ise sivas bir adamın yıllarca içinde biriktirdiği kinini kusarak komşusunu katletmesidir.
yılan yılanlığını yapmıştır. ama komşu ihanet etmiştir.
elmadır. armut değildir. kıyas edilmemelidir. ama sonuçta verdiği acı aynıdır. aynı derecede yüreğinizi yakar. eğer bir yüreğiniz varsa tabii.
cinayet teşebbüsüdür.
felipe melo bu adamın yanında ergün pembe gibi kalır amk!
edit : mahsus pembe yazdım...
felipe melo bu adamın yanında ergün pembe gibi kalır amk!
edit : mahsus pembe yazdım...
daha önce yazılmış ama hatırlatmakta fayda var.
s3 trio 64 kullanan neslin taşak oğlanı olmuş kestane nesildir.
s3 trio 64 kullanan neslin taşak oğlanı olmuş kestane nesildir.
hoparlörü olmayan işletim sistemi.