önceki telefonum samsun galaxy s6 idi. bu seneye kadar gayet randımanlı kullandım. altı yıl sonunda artık pes etmeye başladı. bana müsaade dedi. s 10 plus'tan devam ediyorum.
bu arada s6 aldığım sırada 69 kiloydum. bugün 75 kiloyum.
o yüzden bence android şişmanlıktır :)
28.11.2020 · 9. sıra
yeni bela husnu
27.11.2020 13:24