fanatikliğin net geri zekalılık olduğunun ispatı bir başka yurdum olayı.
fenerbahçe yapmış aynısını galatasaraylılar linç etmiş.
şimdi galatasaray yapmış fenerliler linç ediyor.
oysa bir aydınlanma gelmesi. "dur lan ben neyi savunup neye saldırıyorum" diye düşünüp insanın kendine gelmesi gerekmez mi?
bu arada beşiktaşlılar da diyorlar ki biz hiç yapmayız tertemiziz.
he canım he gülüm temizsiniz hepiniz pir ü paksınız. zeka konusunda tabii ki de. pırıl pırıl maaşallah.
03.02.2021 · 34. sıra
yeni bela husnu
02.02.2021 01:01