Sık geçen başlıklar

android 3

ekşi'de gör
apple'ın paralı elemanının yine başlığında cirit attığı işletim sistemi.
(bkz: #63148777)

bütün samimiyetimle söylüyorum niyetim kavga çıkarmak değil, iki ekrandaki fark sadece androidde reklam kısmı, her yerden bişey çıkıyor ? ne çıkıyor abi ?

bakıyorum nerdeyse birebir aynı ekranlar, adres çubuğu yenile tuşu ayar tuşu, ileri geri ıvır zıvır nerdeyse tamamı aynı yerde. reklam haricinde bi fark göremiyorum.

al aşağıdaki de benim android.

http://image.sadecefikirlerim.com/…60926_113729.png

ya vurun andoride onu anlarım benim de ilallah ettiğim noktalar var kullanırken. fakat böyle saçma sapan şeylerle gelmeyin.