2005 senesinde miami'de türk arkadaşlar aradı, "acun'a denk geldik sokakta, akşama adam toplayın da bir maç yapalim dedi, gel top oynayacağız" dediler.
söylenen saatte, söyledikleri yere gittik, bu, esat, kameramanı, ekibi, hepsi orada, adamların takım tamam. biz de tam takım geldik sanıyoruz ama bir adam eksik kalıyordu, orada homeless tipli, bir adam da bizi izliyor kenardan, belli ki latin, oynar futbol yani, "gel lan sen de oyna" dedik, adam leş gibi şarap kokuyordu, saat öğleden sonra 4 falan, diyorsun ne zaman içmiş bu? herifi çaktırmadan bizim takıma koydu zaten acun, anladı kesin alkollü olduğunu hepimizden önce, elemanı defansa koyduk, öteki türlü top kaptırır diye ama ben de garanti olsun diye arkasından kademe yapıyorum, sarhoş ya, düşüyor musuyor eleman...bir ara durdum gülmeye başladım, ya sahneye bak: evsiz tipli güney amerikali sarhoş, karşısında dolar milyoneri türkiye'nin en ünlü adamlarından biri, arkalarında da ben, okulu yeni bitirmiş, iş arayan bir genç adam...futbol oynuyorlar. nerede? miami-amerika'da... diyorum bu 3'nun böyle bir şey için bir araya gelmesi ancak fıkralarda olurdu...
neyse, maç ne oldu hatırlamıyorum, yenildik galiba 1 ya da 2 farkla ama acun'lar bizden 10'ar yaş büyük olmalarına rağmen bayağı antrenmanli oldukları için daha iyi oynuyorlardi. tabii bizim bir adamımız da sarhoştu, onun da etkisi de oldu...
08.02.2024 · 7. sıra
sinasever
07.02.2024 00:14 ~ 01:59