Sık geçen başlıklar

hayatfonksiyonlaristabil 4

ekşi profili
kardeşim 95li ben 85liyim.

bence z kuşağı kendisi; bana yazdığı her mesajın sonuna anlamsız random gülücük koyuyor. benim için kuşak ayrımı budur.

y kuşağı ise daha çok emoji koyar ama emoji derken mesela şunu koyar :) ya da bu :))). ayrıca yeri geldiğinde koyar, her mesaja da random atmaz ya da hahaah yazmaz.

x kuşağı ise yavaş yazar, çokça yazım hatası yapar.

mesela benim kardeşimle yazışmalarım şu çerçevede ilerliyor genelde:

ben: ne yapıyorsun?

kardeşim: iyiyiiim abiii sen napıyorsun haahha

ben: iyidir ya aynı devam, şu işi ne yaptın?

kardeşim: yaaa abiii onaaa bakammaadım henüz ya ahahah

ben: tamam.