dursun özbek'i ekmek arası sucuk yapıp yiyip burak elmas sonrası mesih gibi getiren camia niye yorum yapıyor?
aziz yıldırım nefretim ömür boyu sürecek ama mevcut durumda kendini kulüp sahibi sanan yalı çocuğunun karşısına aday olarak çıkmaya yeten tek taşak kendisindedir.
camianın başarıya ulaşması için iki isimden de sonsuza kadar kurtulması gerekiyor ama böyle bir aday olmadığı için kötü ve daha kötü arasında seçime gidiyoruz.
ne olursa olsun bu kadar başarısızlık üstüne tek aday olarak girip 3 sene daha o koltuğu alması korkunç bir durumdu en azından onun önüne geçilmiş oldu
Sık geçen başlıklar
starklarin makus talihi 9
ekşi profiliadam dilini yemeğe değdirip yapan aşçının götündeki basura kadar sayabilecek gibi bir tip. bizim obez turizm otelci somer ve yabancı damat daniloya benzemiyor tabi
sergen götü yanmış it gibi geziyor ahahahaha.
noldu lan gelenleri potaya atacaktın örgütlemiştin herkesi. gelen seni potaya atınca niye kudurdun? seyyar köfteci seni ahahaha
noldu lan gelenleri potaya atacaktın örgütlemiştin herkesi. gelen seni potaya atınca niye kudurdun? seyyar köfteci seni ahahaha
ibrahim tatlıses mi daha ünlü bülent ersoy mu karar veremedim. bülent ersoyu parfüm mü patladı bu ne çok koku lan diye dönüp fark etmiştim.
ibrahim tatlısesi de gördüğümde ulan ne kelle var bunda 20 30 okka çeker bu kelle demiştim keleş mermisi bile işlemedi o kelleye.
ibrahim tatlısesi de gördüğümde ulan ne kelle var bunda 20 30 okka çeker bu kelle demiştim keleş mermisi bile işlemedi o kelleye.
aferin olm 2 senede volkan demirel oldun.
jeneriklik gol. check
yan topta dalyarak gibi izleyip yeme. check
taraftara ben çok büyük fenerliyim diyip gaz alma. check
trabzonda taraftarla kavga. check
jeneriklik gol. check
yan topta dalyarak gibi izleyip yeme. check
taraftara ben çok büyük fenerliyim diyip gaz alma. check
trabzonda taraftarla kavga. check
perez allahın varsa yarın o ilk virajda torpido gibi girersin hamilton'a
hala ona oy yok buna oy yok diyen gerizekalılar var. deccal'ı aday yapın oy verirken o masayı kırarım bu adama karşı. salak herifler hala aday seçiyor şaka gibi. rambo okan bile mevcuttan iyi yönetir ülkeyi neyin kavgasını veriyorsunuz?
edit: çok götler yanmış hepsi mesajla hakaret peşinde. yok herkesin oy vermesini sağlayacak adam lazımmış, rteye oy veren kimse buna oy vermeye dönmezmiş. siz gidin çöpten ekmek topluyorum ama hep akpye verdim yine akpye veririm diyen kadına anlatın adayınızı, çatınızı. 20 sene oldu bunların seçmeni olan oksimoron kitleyi ikna etmeye çalışıyorsunuz hala.
edit: çok götler yanmış hepsi mesajla hakaret peşinde. yok herkesin oy vermesini sağlayacak adam lazımmış, rteye oy veren kimse buna oy vermeye dönmezmiş. siz gidin çöpten ekmek topluyorum ama hep akpye verdim yine akpye veririm diyen kadına anlatın adayınızı, çatınızı. 20 sene oldu bunların seçmeni olan oksimoron kitleyi ikna etmeye çalışıyorsunuz hala.
insanlar eskiden daha gerizekalıydı sadece siz fikirlerini duymuyordunuz. sosyal medya sayesinde herkesin fikrini duyabildiğin için gerizekalı sayısı artmış gibi geliyor.
şimdi kalkıp biz gidip dövsek bu herifi 5 dkya gelir o polis