ben tepkisini bu kadar yanlış kanallara yönelten, bu kadar aptal insanları başka ülkede görmedim.
doğuş bu işin ithalatından %10-11 kazanıyor, operasyonel ve finansal maliyetlerle beraber dipte %5 karı anca kalıyor adamların (kap'a girin bakın amk cahilleri), galeri dediğin zaten anca %2 karla sana satıyor aracı. hatta alman şirketi vw ag senin bu haline acıyor da doğuş oto'yu destekleyip aracın vergisiz fiyatını almanya satış fiyatının bile altına getiriyor. peki senin devletin ne yapıyor? en basic araç için senden %80+ haraç alıyor ve sen gelip burada vw golf'e ve golf denilen aracı sevenlere küfrediyorsun.
bak yazar ne güzel açıklamış yukarıda, "20 bin euro * güncel kur * 1,80 ötv * 1,18 kdv" ile zaten bu aracın satış fiyatı 300 binin altında olamaz. lütfen biraz protein tüketin be kardeşim.
16.03.2021 · 48. sıra
younker
15.03.2021 18:58 ~ 22:36