Sık geçen başlıklar

otoyol hız limitinin 140 km/sa çıkarılması 1

ekşi'de gör
otoyollar için gayet uygun karardır zaten kimsenin hız limitlerini taktığı yok. diğer şeritler boş olmasına rağmen sol şeritten 90 km le giden insan inanın 150 km le giden insana göre trafiği çok daha fazla tehlikeye sokuyor.