üzerinden en az 1 sene geçmeden şuradan şuraya kımıldamayacağım. durduk yere sinirden kendimi sikmenin anlamı yok. ben malımı bilirim... en az 1 sene verem edecek. net. bariz. microsoft abi. sekmez.
Sık geçen başlıklar
windows 11 4
ekşi'de görburada en çok boklanan işletim sistemi win 10'di ve benim de en çok verim aldığım işletim sistemi win 10 olduğuna göre, daha çıkmadan, kullanılmadan boklanan win 11'in de iyi olacağını ekşi ye bakarak anlayabiliyoruz.
benim beklediğim, olmasını istediğim en önemli değişiklik yapılmış. (size saçma gelebilir ama ) windows 8 ile hayatımıza giren başlatta kenarları 90 derece keskin kutular artık yok, keza pencerelerin kenarları da yumuşatılmış. zaten sunumu yapan adamın duygusal konuşması bu yüzden, çünkü yeni işletim sisteminin (en azından görünüm olarak) daha insancıl olacağının mesajını verdi. tema seçeneklerinin genişletilmesi, özelleştirme imkanının artması da iyi olmuş.
simgelerin görev çubuğunda ortada toplanması zaten özel yazılımlarla yapılıyordu, ama başlat simgesi yine en solda kalıyordu, bu özellik artık gömülü olmuş ve başlat da ortada, bence en mantıklısı ortada toplanmasıydı. bu da olumlu.
diğer olumlu iş; android uygulamaların emülatörsüz win11'de çalışması, buna kimse itiraz bile edemez. yeni bir dönem başlıyor.
windows mağazasındaki sıkıntı, hantallığı, görünümü, falan değildi, uygulamalar yedeklenemiyor, nereye indireceğini bile seçemiyorsun, indirme hızını ayarlayamıyorsun v.b. bunlar düzeltildi mi bilmiyorum, sadece görünüm değişmişse win mağazası yine çöp diyebiliriz. bakalım göreceğiz.
benim beklediğim, olmasını istediğim en önemli değişiklik yapılmış. (size saçma gelebilir ama ) windows 8 ile hayatımıza giren başlatta kenarları 90 derece keskin kutular artık yok, keza pencerelerin kenarları da yumuşatılmış. zaten sunumu yapan adamın duygusal konuşması bu yüzden, çünkü yeni işletim sisteminin (en azından görünüm olarak) daha insancıl olacağının mesajını verdi. tema seçeneklerinin genişletilmesi, özelleştirme imkanının artması da iyi olmuş.
simgelerin görev çubuğunda ortada toplanması zaten özel yazılımlarla yapılıyordu, ama başlat simgesi yine en solda kalıyordu, bu özellik artık gömülü olmuş ve başlat da ortada, bence en mantıklısı ortada toplanmasıydı. bu da olumlu.
diğer olumlu iş; android uygulamaların emülatörsüz win11'de çalışması, buna kimse itiraz bile edemez. yeni bir dönem başlıyor.
windows mağazasındaki sıkıntı, hantallığı, görünümü, falan değildi, uygulamalar yedeklenemiyor, nereye indireceğini bile seçemiyorsun, indirme hızını ayarlayamıyorsun v.b. bunlar düzeltildi mi bilmiyorum, sadece görünüm değişmişse win mağazası yine çöp diyebiliriz. bakalım göreceğiz.
android uygulamalarını emülatör kurmadan çalıştırabilecekmiş.
güzel gelişme
güzel gelişme
bence microsoft'ta bir (bkz: inconsistent design) departmanı var. özellikle tutarsız ve zayıf tasarim peşinde koşan bir güruh.
bunlar adam olmaz sevgili kardeşlerim. bana güvenin. microsoft tekel olduğu için hoş bir tasarım ortaya çıkarma ihtiyacı hissetmiyor, boşuna beklemeyin. 2015'ten beri aynı rezillikler devam ediyor, bu sürümde de aynı. windows 10 subredditini takip edenler bunların ne bok olduğunu gayet iyi bilir.
microsoft'ta tasarım departmanı sadece fırça yememek için çalışır. bir logo setini (mesela office logoları) güncellerler, diğer logoları eskisi gibi bırakırlar. hadi hepsini guncelleyelim derler, bu sefer system traydeki iconlar eski boktan tasarımda kalır.
bill gates, millete cip takacağina consistency güncellemesi getir kardeşim. milleti apple fanboylara madara ettiniz be.
bunlar adam olmaz sevgili kardeşlerim. bana güvenin. microsoft tekel olduğu için hoş bir tasarım ortaya çıkarma ihtiyacı hissetmiyor, boşuna beklemeyin. 2015'ten beri aynı rezillikler devam ediyor, bu sürümde de aynı. windows 10 subredditini takip edenler bunların ne bok olduğunu gayet iyi bilir.
microsoft'ta tasarım departmanı sadece fırça yememek için çalışır. bir logo setini (mesela office logoları) güncellerler, diğer logoları eskisi gibi bırakırlar. hadi hepsini guncelleyelim derler, bu sefer system traydeki iconlar eski boktan tasarımda kalır.
bill gates, millete cip takacağina consistency güncellemesi getir kardeşim. milleti apple fanboylara madara ettiniz be.