abi kimleri mv yaptık işte görün, şu açıklamayı akp li biri yapsa 20 sayfa taşşak geçeriz.
Sık geçen başlıklar
eeuummm 35
ekşi profilichp parti yönetimin aptallığı yüzünden yıllarımız gidiyor, ne sandığa sahip çıktılar ne ülkenin geleceğine alın dedenizi bi tarafınıza sokun.
chp kapanmadan veya mevcut yönetim çaycı dahil kapının önüne komadan ülkeye bahar gelmez. pazar günü oy vermeyi unutmayın.
chp kapanmadan veya mevcut yönetim çaycı dahil kapının önüne komadan ülkeye bahar gelmez. pazar günü oy vermeyi unutmayın.
cehalet bakımından dibin dibi.
askere alacak alman vatandaşı bulurlarsa neden olmasın.
keşke erkek arkadaşlarından biriyle evlenseydin bu tip sorunlar yaşamazsın.
yapan kişi ifşa edilmediği için yüzde 100 kolpa olan durum.
avukatlara reklam izni verilsin artık böyle saçma sapan şeylerle karşılaşmayız.
avukatlara reklam izni verilsin artık böyle saçma sapan şeylerle karşılaşmayız.
otoyollar için gayet uygun karardır zaten kimsenin hız limitlerini taktığı yok. diğer şeritler boş olmasına rağmen sol şeritten 90 km le giden insan inanın 150 km le giden insana göre trafiği çok daha fazla tehlikeye sokuyor.
pembe dötlü ekşici duyarcıların görmezden geleceği heykeldir.
(bkz: ölü ermeni askerlerin kasklarının sergilemesi) ama bu başlıkta herifler 2 fav almak için ermeni kardeşlerine sakso çekmeye hazır vaziyette bekliyor.
(bkz: ölü ermeni askerlerin kasklarının sergilemesi) ama bu başlıkta herifler 2 fav almak için ermeni kardeşlerine sakso çekmeye hazır vaziyette bekliyor.
mhp baraj altı kalmasın diye yapılan değişikliktir, amaçları demokrasi olsa barajı tümden kaldırırlar.
edit: mesaj atıp durmayın arkadaşlar, ittifaka girince baraj uygulanacak partilere yeni taslak öyle. link
edit: mesaj atıp durmayın arkadaşlar, ittifaka girince baraj uygulanacak partilere yeni taslak öyle. link
akıllı telefon kullanıp paylaşım yapması bile bence onun için çok büyük başarı.
cidden çok aptalsınız bana yasaklanacak bir tane neonazi oluşum gösterirmisiniz, gösteremezsiniz zaten yasak.
almanya için doğru karardır, adamlar aşırı sağın her şekline karşı.
almanya için doğru karardır, adamlar aşırı sağın her şekline karşı.
bırakın gazeteciyi bir insan ne pahasına olursa olsun bu kadın kadar alçalamaz.
çanta hakkında yazdığı yazı tam bir rezalet, aldığı bilgiler öyleymiş, bende yıkamacı hande fırata bir bilgi vereyim, koruduğu insanlar parise filan gittiği zaman o markanın dükkanını kapatıyor haberi olsun belki yazıya döker sonuçta bu da bir bilgi hemde gerçek.
kendisi gazeteci veya yazarın zerresi olamaz. geldiği noktaya yandaş olduğu için, bu tip yazıları talimatla yerine getirir ve dietini ödemek zorundadır. utanması, arlanması olmayan tayfadan maalesef.
çanta hakkında yazdığı yazı tam bir rezalet, aldığı bilgiler öyleymiş, bende yıkamacı hande fırata bir bilgi vereyim, koruduğu insanlar parise filan gittiği zaman o markanın dükkanını kapatıyor haberi olsun belki yazıya döker sonuçta bu da bir bilgi hemde gerçek.
kendisi gazeteci veya yazarın zerresi olamaz. geldiği noktaya yandaş olduğu için, bu tip yazıları talimatla yerine getirir ve dietini ödemek zorundadır. utanması, arlanması olmayan tayfadan maalesef.
yoksa ezanlar susar 85 milyon dinsiz kalır.
15 bin az almışken 150 bin tane alalım ileride böyle sıkıntılara girmeyiz.
15 bin az almışken 150 bin tane alalım ileride böyle sıkıntılara girmeyiz.
akp li müslüman kafası yüzde 90 nı böyle.
adam açlıktan paramparça olmak üzere hala tuşlu telefon edebiyatı yapıyor. umarım o amcadan daha kötü durumlara düşer yiyecek ekmeğe muhtaç kalır.
adam açlıktan paramparça olmak üzere hala tuşlu telefon edebiyatı yapıyor. umarım o amcadan daha kötü durumlara düşer yiyecek ekmeğe muhtaç kalır.
bu açıklama yapan arkadaşa göre zaten her şey gerçek dışı sadece kendileri gerçek, biz bile yokuz o derece yalanız.
adamlar kilosu 20 liraya beyaz peynir buluyor daha ne yapsın.
chp nin suçudur.
olimpos dağı boş kalmayacak.
(bkz: kezban)
zeka seviyesini bu entrysi özetliyor (bkz: #103054910)
ablanın karakol şikayeti anları için link
(bkz: türk kezbanının herkes beni sikmek istiyor sanrısı)
yeni bir efsane doğdu sayesinde (bkz: nick'inden rahatsız oldum favorini kaldırır mısın)
zeka seviyesini bu entrysi özetliyor (bkz: #103054910)
ablanın karakol şikayeti anları için link
(bkz: türk kezbanının herkes beni sikmek istiyor sanrısı)
yeni bir efsane doğdu sayesinde (bkz: nick'inden rahatsız oldum favorini kaldırır mısın)
(bkz: öyle kolay bırakmam onu)
(bkz: vatandaşı olmasan aslında eğlenceli ülke)
adam 2 yıldır içerde fetö soruştması hakkında ifadesini almak için dışarı çıkması beklenmiş. hukuk sopa olarak kullanılıyor.
bütün muhalif kesimi komple içeri alın bitsin bu iş. iktidarın gözünde kendisine oy vermeyen herkes terör örgütü üyesi.
2 yılda fetö davasında tutuklu yargılanır, sonra başka bir dava gelir arkasına sonra bir başka dava daha beraat ala ala belki 10 yılı hapiste geçer mükemmel bir sistem.
(bkz: vatandaşı olmasan aslında eğlenceli ülke)
adam 2 yıldır içerde fetö soruştması hakkında ifadesini almak için dışarı çıkması beklenmiş. hukuk sopa olarak kullanılıyor.
bütün muhalif kesimi komple içeri alın bitsin bu iş. iktidarın gözünde kendisine oy vermeyen herkes terör örgütü üyesi.
2 yılda fetö davasında tutuklu yargılanır, sonra başka bir dava gelir arkasına sonra bir başka dava daha beraat ala ala belki 10 yılı hapiste geçer mükemmel bir sistem.