Sık geçen başlıklar

ptt'lerin önündeki akılalmaz corona kalabalığı 1

ekşi'de gör
türk işidir.

hem evde kal diyorsun, hem de 2 milyon insanı birbirine dayıyorsun.

arkadaş!
e devlette gözükse bu para.
oradan istenilen iban girilip havale yapılsa çok mu zor amk?

uyapta davalar bile artık telefondan internete girerek açılabiliyor.
e imza mobil imza var..

yuh..

edit: arkadaşlar çok mesaj aldım, "bu güruh ne anlar e devletten, e devlet şifresi için postanede yine sıraya girecekler" falan diye.
evet haklı olabilirsiniz kısmen. ama emin olun bu güruh...
bu güruh....
????
evet lan anlamazlar.
haklısınız..
bu arada entryde uyap, dava , e imza kelimeleri geçti diye bazı kızlar yavşamaya başladı. avukat değilim lan. evliyim. yürüyün ötede yılışın. karım görür mörür..