türk işidir.
hem evde kal diyorsun, hem de 2 milyon insanı birbirine dayıyorsun.
arkadaş!
e devlette gözükse bu para.
oradan istenilen iban girilip havale yapılsa çok mu zor amk?
uyapta davalar bile artık telefondan internete girerek açılabiliyor.
e imza mobil imza var..
yuh..
edit: arkadaşlar çok mesaj aldım, "bu güruh ne anlar e devletten, e devlet şifresi için postanede yine sıraya girecekler" falan diye.
evet haklı olabilirsiniz kısmen. ama emin olun bu güruh...
bu güruh....
????
evet lan anlamazlar.
haklısınız..
bu arada entryde uyap, dava , e imza kelimeleri geçti diye bazı kızlar yavşamaya başladı. avukat değilim lan. evliyim. yürüyün ötede yılışın. karım görür mörür..
03.04.2020 · 38. sıra
kamerarkasi
02.04.2020 12:22 ~ 15:46