Sık geçen başlıklar

hazalodos 11

ekşi profili
ben açıkçası filmde sınıfsal eleştiri diye bir şey göremedim. siz nasıl gördünüz anlamadım. gerçek anlamda hangi zengin veya fakir gerçekten 6. kat ile 250. katın gerçekleriyle aynı anda bu kadar hızlı yüzleşebilmiş de sistem eleştirisi olarak görüyorsunuz bunu .

zira surekli ayni katta degilsiniz ve bunun bilincindesiniz. ne sınıfı ne zumresi ne kapitalizmi amk. 3. kat da olabilir 333. de, ve bunu herhangi bir çaba harcamadan yapıyorsunuz. ne bir sonraki elde ne geleceğini biliyorsunuz ne de elinizdekini götürebiliyorsunuz.

film tamamen insanın açgözlülüğunü ve hayatta kalma içgüdüsünün ulaşabileceği sonuçları göstermeyi amaçlamış.

mekanizmanın işleyişini bozmaya çalışanları da helak etmiş, sadece yukarıya mesaj ilettim avuntusu hediye edilmiş.

notum ise 6.5/10. bence güzel.
ya bu herifi savunacağım aklıma gelmezdi ama bu akşam zerre suçu yoktur. o furkan mıdır nedir tüm sıkıntı o heriftedir.
sanıyorum şu dünya üzerinde yaşayan en mutlu güruh.

mezun olursun; araban hazırdır amk. yarın bi gün evlenicem diyince evin de hazır, mis.

tatillerde yarak kürek yere gider, konferansları kaçırmaz; sosyal medyada hep bir mutluluk hali.

kıskanıyorum amk böyle kızları.

bu entry servisi kaçırıp asgari ücretli işe metrobüsle giderken yazılmıştır.