özür dilerim geleceğim, seni geçmişimde yaktım ben.
Sık geçen başlıklar
kumpirle ekmek yiyen adam 13
ekşi profili"anlatacak çok şey var, değişecek hiçbir şey yok.vazgeçtim."
hayal kurmak bedava değil, yıkılınca ödersin bedelini..
yaşananlara mı üzülelim, yoksa hiç yaşanmayacaklara mı?
içtikçe kaybediyorum, kaybettikçe daha fazla içiyorum.bu allahın belası döngüden bir türlü kurtulamıyorum.sabaha karşı uyanmak istemiyorum.
(bkz: reynmen kim amk?)
arkadaşlar şunu çok net bir ifadeyle söyleyebilirim ki doğduğum günü sikeyim.
mustafa kemal atatürk
kafamı rakı dolu bir kovaya sokup boğularak ölmek istiyorum.ben böyle hayatın anasını sikeyim.
iğrençlikte zirve yapmış insan davranışı.nasıl rahat ediyorlar anlamıyorum.
belki de başka şansı yoktur
embesil sensin bank da sana girsin