hayatımda bir kere, yer bulacağım diye en az 20 dk turlamak zorunda kaldığım tıklım tıklım bir otoparkta iki araçlık yere park etmiş bir malın arabasına yaptım.
edit: ben buraya geçen sene de aynı şeyi yazmışım. yazdığımı çoktan unutmuşum ama iki araçlık yer kaplayan mala olan öfkemi unutmamışım.
25.11.2022 · 34. sıra
jedilost
24.11.2022 10:22 ~ 11:11