Sık geçen başlıklar

tuvalet önünde selam nöbeti tutturan akp'li 1

ekşi'de gör
bu işçi bu hakareti garibanlıktan dolayı mı yutuyor? evet. orada oturmasa işten kovulur. belediyede çok kötü bir işe verilir. istifa etmek zorunda bırakılır. bir daha iş bulamaz... peki bu işçinin adam gibi bir sendikası olsaydı böyle mi olurdu? diğer işçiler toplanıp arkadaşımıza buna yapamazsınız deyip birlik olsalardı yine böyle olur muydu? birileri eşek olmakta diretiyor. birileri semer vurmakta. bu halk hiç uyanmayacak mı ümidimi kaybediyorum artık. başkan yardımcısı olacak afedersiniz imam hatipli o yaratığa gelince. bizim vergilerimizle maaşı ödenen adamın bir saatini bile kendi menfaatine egona hizmet için kullanamazsın. bunun devlet hazinesinden çalmaktan hiçbir farkı yok. seni hala başkan yardımcısı olarak tutan başkanın da... seçmenin de...