Sık geçen başlıklar

korrektur 4

ekşi profili
arsenal
juventus
real madrid
leverkusen
lyon

bu yazdığım takımları kendimi bildim bileli desteklerim ancak son 5 yılda liverpool, arsenal'in yerini, son 10 yılda ise dortmund, leverkusen'in yerini aldı diyebilirim...

bu sezon da inter'in şampiyon olmasını istiyorum conte'den dolayı o ayrı bir konu.

edit: imla
tüm eğitim hayatım boyunca 0.7 uçlu kalem kullandım. 05'in varlığını hiç anlamlandıramadım. bunu bir farklılık gibi bünyemde taşıdım. sınıftaki '05 ucu olan var mı?' sorularına kulak asmadım, duyduğumda küçümsedim ve kınadım. 0.5'i kalitesiz, 0.7'yi kalite buldum. o yüzden 0.7'ciyiz...